Söndag och tand # 2!

Söndag idag och ska jag vara ärlig känns det skönt att helgen är över.
Jag känner mig lite "off" just nu, så det känns bra att barnen får gå till dagis imorgon så får jag vila både kropp och själ och samla mina tankar.
Ni får tycka att jag är en hemsk mamma som tycker att det är skönt utan ungarna och deras bråk i ett par timmar, just nu orkar jag bara inte bry mig.
Det här är min blogg och jag tänker vara  ärlig. 
 
Andres jobbade idag med och när han kom från jobbet så badade han och sen åkte vi till Port73 och åt på al Forno med Mummu & Puua. Sen har vi handlat och hyrt film. 
 
Hoppas på en lugn söndag, än har jag inte gett upp hoppet ;-)
 
 
Olivia fick en tand till imorse! Två tänder på ca. 12 timmar.
Nu har hon två små sågblad på "undervåningen" 😂
 
På bilden äter hon pan (<---bröd på spanska) och dricker ur ett sugrör. Det har också kommit för bara nån vecka sedan.
 
Ha en fortsatt fin helg!❤

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Tack! jo det är bra, hur är det med dig?:)

2013-10-06 @ 16:42:26
URL: http://rosyy.blogg.se
Postat av: Rosanna

Tack! jo det är bra, hur är det med dig?:)

2013-10-06 @ 16:42:32
URL: http://rosyy.blogg.se
Postat av: Johanna - A dream as model ♥

sv: okej intressant att få veta :)

Jag undrade bara eftersom du stod på '' mest blogg poäng '' :)

2013-10-06 @ 18:15:36
URL: http://jonza.blogg.se
Postat av: lindha

Hemsk mamma absolut inte en normal toppen mamma ;) älskar att läsa din blogg om dina underbara busungar kram

Svar: Tack ! <3
Me & My Baby Dolls

2013-10-06 @ 20:53:37
Postat av: Helena H

Tycker du har all rätt att känna att det är skönt när de 4 stora går på dagis så du får lite egentid.( med Olivia såklart)
Att vara tillsammans med barnen hela långa dagarna kan ju ta knäcken på vem som helst. Vissa dagar är ju toppen och vissa dagar är ren pest. Man får tycka så.
Lte lustigt att du tog upp detta idag, då jag o en tjejkompis satt o pratade om detta inatt, män som inte är hemma tillräckligt mycket eller tar mer ansvar för saker än de gör, pestjobbiga tonåringar med deras snabbt växlande humör och ibland otacksamhet mot en när man försöker hitta på något med dom ,så man funderar om det är den unge man har uppfostrat eller om nån annan smugit in o bytt plats med ens unge.
Massa sånt pratade vi om och det var riktigt skönt att babbla av sig. Vi hade nästan exakt lika "klagomål" så antar att det finns väldigt många fler därute som känner lika men inte vågar erkänna att det faktiskt är jobbigt att ha barn o familj ibland. Och att man ibland har lust att packa en väska o bara gå.
Tror det är viktigt att våga erkänna högt hur man känner.
Fortsätt skriv vad du känner du, de flesta av oss har full förståelse för det, och resten...ja de kan du strunta i för det är din blogg och du säger vad du vill. ;)
Kramar i massor från Söderhamn

Svar: Tack <3
Me & My Baby Dolls

2013-10-07 @ 01:50:01
Postat av: Hanna

Ni äter ofta ute. Hur har ni råd?

2013-10-07 @ 08:40:58
Postat av: Majsan

Klart man får känna så. Allt kan inte vara toppen jämt. Barnen har sina testperioder och har man fler barn så är det fler testperioder och dessa kan driva i princip vem som helst till vansinne. Mina två är inne i varsin period nu, nr ett är tio år, en riktigt tweene och nummer två blir snart sex. Hualigen säger jag då bara och då är det skönt när måndagen kommer. Kram på dig.

2013-10-07 @ 15:27:53
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback