Found it

WoHooo, nu har jag äntligen hittat en overall! Den är SVART. Lite annorlunda än mot vad jag annars skulle ha kollat på, men det behöver ju inte alltid vara en rosa eller lila?
Ni ska få se den sen när jag får hem den, men jag blev jätte nöjd, den är jätte fin- och så kan man ju matca den med vilken färg på mössan och vantarna som helst Smiley. Nu håller vi tummarna att den passar också...
 
Förra torsdan kom två "dagismammor" hit innan hämtning på dagis, Anna Maria hade med sig denna till mig:
 
Sist vi hade mamma träffen på Gropen hade en av mammorna gjort dessa och tog med och dom var sååå goda!
Tack för att du tänkte på mig Anna Maria, det värmde!
Vi satt och fikade och pratade och insåg sen att vi ska nog förflytta oss till grabbarnas lekrum med Olivia och Eevas son Vilmer, då dem röjde allt annat än leksaker i vardagsrummet, haha...
 
Igår kunde jag inte hålla mig längre så jag satte igång för att baka de här goda cupcakes.
Shake and bake, my kind och baking, haha! Smiley
 
Diego (<--Andres äldsta son) & Shabnam och deras lille Robin kom förbi igår också, vi åt lunch ihop och sen fick de som ville smaka på dessa. Snaaaart har dom sitt stora rutinultraljud och det ska bli så spännande att se vad det är för typ som gömmer gömmer sig i hennes mage :)
Tack för att ni kom, jätte mysig att ses och prata SmileyOch ungarna älskar att leka med Robin, dom lekte, bråkade, tittade på film, ritade... Hihi.
 
Det där var den enda bilden från igår som jag hann rädda, på Robin & Olivia. Jag satt och överförde bilder precis, och så kraschar datorn och många av de bilder jag tog igår är borta. Snyft. Smiley
 
Bjuder på lite fler bilder, Danilo & Puua bygger med lego..
 
Jag hittade barnens gamla pipmugg som Olivia får dricka ur på dagarna. Hon håller på och vänjer sig vid den just nu, men hon gillar att plaska med den...
 
Såhär hittade jag Olivia i grabbarnas rum igår, bankandes, haha...
 
Annars så har jag också hunnit med att höst/vinterstäda balkongen. Lagt undan alla sparkcyklar, filatr, vattenmpistoler och sandleksare som fanns på balkongen, nu ser den redo ut för vintern och alla dess belysningar och tomtar.
Snart kommer den dagen också.
 
Jag har gjort iordning en massa inlägg till er, men dem kommer lite pö om pö så jag inte bombaderar bloggen på en och samma gång.
 
Nu vaknade Snuttisen, time to go.

Kommentarer
Postat av: Marie

Dom är så goda finns även i jordgubbs smak. Vad bra att du hittat en overall

2013-10-21 @ 13:26:11
Postat av: evelina

Hej har du några tips på julklappar till två
pojkar 3 och 5 år ? Tycker alltid det är svårt att hitta bra
saker .... Hur många leksaker tycker du är lagom
att ge till var barn ? Kram evelina

Svar: Vad tycker dem om att leka med?Kanske vore lego något?

Uff, jag är så dålig på att svara på hur många paket man ska ge sina barn... :/ Det beror på vad det är för ngt?
Har du köpt något ännu?
Me & My Baby Dolls

2013-10-21 @ 14:11:18
Postat av: Mariah

Men vilken mysig blogg! Följer!

2013-10-21 @ 14:28:54
URL: http://Frumariah.blogg.se
Postat av: aina [fotoblogg]

Vilka fina cupcakes! :)

2013-10-21 @ 14:53:57
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback