5 stjärnor

Igår fick jag ännu ett avi med posten och det var då alltså dagisbilderna som jag skickade iväg för förstoring.
Dem blev suuuperbra! LOVE IT!
 
Jag rekommenderar verkligen smartphoto.se till er som inte vill lägga ner en förmögenhet på att förstora era favorit bilder.
 
Nu har jag alla mina 5 stjärnor uppe på väggen och lyser upp vårat hem.Smiley
 
 
Nu är det söndag och vi har gått till vintertid. Visst glömde ni inte att ställa om klockan?
Jag hade glömt om jag inte hade läst aftonbladet innan jag gick och la mig. Jag tänkte att det var natten mot måndag. Fast mobilerna och datorn har ändå ställt om sig själva.
 
I dag var vi bjudna på middag hos barnens dagiskompisar, men det blev avbokat precis pga. magsjuka hemma hos dem.
Andres jobbar, barnen leker och jag planerar inför dagen. Jag ska baka idag! Jag har fått nån dille de senaste dagarna då jag vill testa nya recept med matlagning och bakning, vilket inte har intresserat mig förut, haha...
 
Nu har jag bestämt , vi ska iväg på äventyr.
Jag ska bara äta frulle först....

Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman Liselotte med ett mirakel i magen

Åh gud vad fina dom är! Verkligen underbara! Här hemma kör vi alltid på smartphoto och kommer alltid göra. Är alltid supernöjd och dom är snabba på leveransen. Underbar helt enkelt.

Kram

2013-10-27 @ 09:28:47
URL: http://www.mammalott.se
Postat av: nina

Flotte bilder!!

2013-10-27 @ 20:34:29
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Postat av: Rebecca

Jättefina bilder :) Tänkte på en sak när hag såg att Vanessa inte har glasögon på sig. Brukar hon inte ha det på dagisfotona? Min dotter har oxå glasögon och det blänkte rätt mkt (första gången hon har glasögon) kram

Svar: Jo, hon brukar ha det, men denna gång så blänkte det jätte mycket och man såg bara halva ögat pga bågen (?!) så vi fick ta om bilderna, utan glasögonen.
Me & My Baby Dolls

2013-10-27 @ 21:03:05
URL: http://www.rebeccapettersson81.blogg.se
Postat av: Camilla 33 år och 10 barnsmamma

Vet inte om min kommentar kom med,ser inte dom sista så jag testar igen.
Jättefina kort :-D
Kram Camilla

2013-10-28 @ 10:24:24
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Marie

Verkligen 5 stjärnor så fina bilderna blev, själv väntar jag på våra skolfoton som aldrig kommer och min dotter som fick glasögon i våras har på sig dom för fösta gången så hoppas det inte blänker så mycket på hennes.Kram

2013-10-28 @ 11:40:34
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback