♥ 10 månader idag

Lördag morgon.
Ser ruggigt kallt ut där ute, frost på alla bilglas... Vi har badat, ätit frukost och nu har jag dammsugit efter gårkvällens fredagsmys, bäddat sängarna och tagit hand om disken.
 
Andres är iväg och jobbar idag, jag och barnen tänkte ta oss till Handen C för att kika runt lite... Jag behöver verkligen hitta en overoll till Olivia, det börjar snart bli dags för den. Samt vantar.
 
Igår var vi på Toy´s R Us för att handla lite julklappar. Det var stressigt med alla 5 barnen med... en efter en skulle dom gå och bajsa och kissa... och bråka. Vanessa gick hack i hälarna efter mig heeela tiden och önskade sig i stort sett varenda grej i affären. Jag försökte förklara att alla saker kostar jätte mycket pengar, varpå hon svarar.
"Men Jultomten och nissarna gör ju paketen, och jag lovar att jag är väldigt tacksam."
Haha, vad ska man svara?
Hittade ett paket var till alla tjejerna samt några gemensamma paket, såsom spel och pussel.
Vi får ta det nån annan dag då bara jag och Andres kan gå i lugn och ro.
 
Förresten, idag fyller våran glada trollunge hela 10 månader!!!
 
Man ser hennes två gaddar där ocksså, dagen till ära.
Så om 2 månader är det den 19 december- 1 årsdagen.
 
Hon är förresten väääldigt pappig, en riktig pappas tjej det där.
 
 
Älskar dig Olivia, tack för att just Du kom till oss!
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Vad skönt att köpa julklappar redan nu, förstår att det krävs en viss planering med så många barn att handla till. Jag har bett mina båda tonårstjejer att skriva ner vad de önskar sej. Odd Molly, Gant tröjor, dr. Marten kängor och systemkamera fanns på listan, med en parantes efter där det stod: ni behöver inte köpa allt...hihi, ingen risk med de priserna. ;)

Svar: Haha, eller hur! Va snällt att det stod att de inte behöver köpa allt ;) Tur att vi inte ligger i den priskategorin ännu ;)
Me & My Baby Dolls

2013-10-19 @ 16:29:05
Postat av: Camilla 33 år och 10 barnsmamma

Oo stora tjejen...
Såå sööt :-D
Kram

2013-10-20 @ 13:15:46
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Ann-Sofie

Gullungen! :)

2013-10-20 @ 19:21:18
Postat av: Marie

Tiden springer i väg, Olivia är så lik Andre och killarna.Har också köpt lite julklappar redan.Kram

Svar: Jätte roligt hur folk ser likheter mellan barnen och oss. Verkar inte som att nån av barnen är lik mig, haha...
Me & My Baby Dolls

2013-10-21 @ 08:04:36
Postat av: Camilla

Vilken söt och glad liten tjej :)

2013-10-21 @ 10:42:21
URL: http://radhuslivet.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback