Twinsen nyfriserade ♥

God morgon lördag!
Idag tog vi lite sovmorgon, jag vaknade vid 8:15, underbart! Nicole sov i ytterligare en timme till efter mig.
 
Igår på förmiddagen åkte jag och barnen med bussen till Handen C, vi gick in på BR där önskelistan fylldes på lite ytterligare. Grabbarna har hittat en present till Olivia som dom instisterade på att dom vill ge henne när hon fyller 1 år. Jag tror att det ligger en hund begraven där, dom var så förtjusta i leksaken själva att dom låg på leksaksavdelningens golv och lekte med den. Det var nånting med en ratt som fanns inne på Port73.
 
Efter ett tag blev vi hungriga och skulle äta på McDonalds. Mummu & Puua som hade vart hos tandläkaren kom till Centrum också och åt med oss.
Olivia tryckte i sig en halv hamburgare!
Puua hade vart och köpt nagellack åt Nicole och Vanessa, och ni vet ju hur Vanessa är? I sjunde himlen när hon får något sådant. Så när hon hade ätit sin mat klart så fick jag snällt måla hennes naglar.
Hon bjuder på en liten pussmun också, haha...
Lilla Divan.
 
Danilo var tjurig över något och skulle inte följa med oss. Ni ser ju hans "mussu" min.
 
Vi lekte vid Handens eget barnhörna och mötte upp syrran och hennes son Dewin så de fick leka ett tag.
 
Puua ville köra hem grabbarna så vi skulle ta bussen hem. Den hade precis åkt för 3 minuter sen när vi kom till hållplatsen så vi promenerade hem.
Titta bara så grått och trist det ser ur...
 
På eftermiddan när Andres hade kommit hem så åkte vi till Port73 för att klippa twinsen.
Och det var verkligen på tiden då det såg ut som att de hade tjocka pälsmössor på sig. Jag är avis på deras hås, det är så tjockt och växer som ogräs. Pappas gener det där.
 
Dom är alltid så duktiga hos frissan. Sitter still och lyssnar.
 
Jonathan tittar på när brorsan blir klippt. (Han har fortfarande sin pälsmössa på, hahaha)
 
Danilo, stilig och nyklippt =D
 
Vi gick och lekte medans Jonathan klippte sig.
 
Olivia krockade med en bänk och fick en schysst bula på pannan.... :(
 
Danilo & Nicole
 
Jonathan & Vanessa
 
Lönlöst att försöka ta bilder på dessa två tillsammans. Haha... Knasbollar.
 

Jag försökte precis lägga Olivia för att vi ska iväg senare. Hade vart bra om hon hade sovit, men eftersom damen tog lite sovmorgon så är hon inte trött ännu. Hon kanske somnar sen i bilen.
 
Följ oss på Instagram: mybabydolls och facebook: mybabydolls.blogg.se för lite sneakpeaks.Smiley
 
Nu ska jag fixa iordning mig lite, fixa flickornas hår och gå igenom skötväskan.
 
Ha en fin lördag!
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad fina killarna blev i håret, trevlig lördag på er

2013-11-23 @ 13:33:27
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback