SHOPPAT!

Phew, det tar på krafterna att gå runt och shoppa.
Jag, Olivia och Mummu var i Haninge C lite innan affärerna öppnade och kom hem för ca 15 minuter sedan. 3 ½ timmar?
Vi träffade upp Puua som bjöd oss på god mat på Brasserian- tack för maten pappa!
 
 
Nu är jag klar med allt inom klädesväg för barnen- sååå skönt att ha det avbockat!
Dessutom har KappAhl halva priset på REA-priser, så gå och fynda, det gjorde jag ;) 40 kr för tröjor som tidigare kostat 199 krSmiley Löööv it.
Jag är helt galen i att köpa barnkläder, det finns ju så mycket fint. Jag plockade en massa kläder i vagnen, men man måste tänka också. Så jag la snällt tillbaka flera plagg. Hahaha, man kan inte köpa allt som man tycker är fint, annars skulle vi gå i konkurs!
Dessutom köpte jag 3 (!) st tröjor till mig själv också, vilket typ aldrig händer- jag brukar aldrig köpa något till mig själv, men jag hade mitt presentkort kvar att utnyttja, så... Smiley
 
Olivia verkade gilla underkläder (som sin mamma då) hon gick tillbaka dit om och om igen. Hon tyckte att Puua behövde sig ett par spetstrosor, haha...
 
 
Hämtade hem paketet från lekmer också på hemvägen, imorgon ska jag öppna och se hur allt ser ut, jag hinner inte nu, det är snart dags att hämta hem resten av järngänget från dagis. Jag har gömt paketet under en pläd i vårt rum...
 
 
Resten av dagens planer består av att åka till Coop och fylla kylskåpet. Andres kom precis hem från jobbet och ska bada och lill Snuttis har precis lagt sig. Jag sitter och "varvar ner" med en kopp varm choklad.
 
Hittade denna bild bild precis, på mina syskon barn Felicia & Emma. Åhh vad jag (och barnen) saknar dem!
När kommer ni?
 
Mosters/fasters sötnötar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Fellu❤❤

Men lilla Olivia❤️❤️❤️Love you😘

Svar: Love you! Milloin tuut tänne?
Me & My Baby Dolls

2013-11-20 @ 17:57:43
Postat av: Lina från Norrland

Så roligt att följa din blogg, den är ju riktigt beroendefeamkallande! Visst var din man lite äldre än dig? Jag är 29 och min man är 15 år äldre än mig och tillsammans har vi tre härliga döttrar under 6 år och jag fantiserar om ytterligare ett eller två syskon :-) Tråkigt med dessa dumma kommentarer om att ha många barn! Tycker att du verkar göra en massa roliga och mysiga saker tillsammans med dina barn och att du verkar vara just precis en sådan mamma dom har mycket kärlek och tid att ge och dela med andra och det finns det nog många "ensam barn" som gärna skulle byts ut tio utlandsresor mot att få!

Svar: Tack snälla! <3Ja, har är 17 år äldre än jag :)

Hur gamla är era barn?
Kram
Me & My Baby Dolls

2013-11-20 @ 20:23:36
Postat av: Sarah

Ojoj oj va tjejen till höger (emma?) är lik Nicole! Som kopior!

Svar: Ja, Emma & Nicole är jätte lika :)
Me & My Baby Dolls

2013-11-20 @ 22:14:24
Postat av: Michaela

Jag är ju ett av 8 barn och jag ÄLSKAR stora familjer!!! Så glad när jag ser någon som önskar att ha många barn och som vågar visa upp dom!!! Blir ofta så många kommentarer om "hur orkar du" etc!

Den dagen jag har fler barn kommer jag enkelt att svara:
- Den första gav mig mersmak! ;)

Tack för din blogg! Den inspirerar!!!

2013-11-21 @ 12:24:37
URL: http://www.michaelamorrell.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback