OLIVIA 11 månader idag

Och därmed börjas nedräkningen till hennes allra första födelsedag.
Damen själv ligger och sover i detta nu och jag ska "jobba" lite här vid datorn. Har som sagt en hel del att ta itu med sådär efter helgen då det inte blir så lång tid framför datorn när familjen är samlad hemma.
Tänkte kolla efter födelsedags presenter till lill-Snuttis också. Och även julklappar så har vi klädköpen klara iaf.
 
Vi köper leksaker & kläder i julklapp till barnen. Kläder köper jag annars också (älskar att shoppa barnkläder) men jag har lagt det på hyllan nu när julen börjar närma sig, då ska dom få de plaggen i julklapp istället, blir roligare så :)

Ang. hur mycket pengar man lägger på var och en av barnen... det är olika. Och fast vi säger att vi ska hålla oss till den här budgeten så går vi ändå över den. Alltid, varenda år.
 
Grabbarnas dagisfröken ringde precis- Danilo har fått en gunga på sig och bokstavligen flygit.
Han kunde inte resa sig upp och var helt borta, så nu ligger han nerbäddad här på soffan och tittar på film. Han är röd vid ögat/kinden... :( Tänk vilken gullig personal, Maria bar honom ner till våran port så att jag kunde hämta honom därifrån istället för att väcka Olivia och gå iväg. Tacksam.
 
Min glada lilla Snuttis!
 
 Lite roligt...
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra 4 barns mamma

Grattis Olovia!

Kram från Sandra <3

2013-11-19 @ 11:24:25
URL: http://blogg.loppi.se/thefamily/
Postat av: Sandra 4 barns mamma

OLIVIA ska det ju vara. (mina "feta" fingrar) ;-)

2013-11-19 @ 11:25:37
URL: http://blogg.loppi.se/thefamily/
Postat av: Hjördis Pedersen

Grattis lilla Olivia.kram

2013-11-19 @ 12:26:13
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback