Migrän...

Ensam hemma!
Vaknade av migrän vid 3:22 inatt och kunde inte somna om. Naturligtvis hade vi inte Eeze hemma så jag försökte med alvedon vilket inte funkade såklart... Jag försökte titta på TV och tänka på annat men fick snabbt stänga av då ljuset gjorde allt värre.
Blääh va jag hatar migrän, ont i huvudet, ögonen, näsan, tänderna och på det fr man ju jäkligt ont i axlarna för att man spänner sig. Det blev inte mycket sömn för mig, som tur var kom Puua hit och hämtade med sig busungarna så att jag kan få vila- vilket jag ska göra nu! Zzzz....
 
 
Bjuder er på en tröttis i affären...
 
Vi hörs när jag är åter vid liv igen.
 
P.S Vi ni om det är idag eller imorgon man ska tända ljus vid gravarna?
 

Kommentarer
Postat av: Putzi

Usch ja migrän är så otroligt jobbigt, tur du kunde få hjälp med barnen i dag. Krya på dig <3
Kram Putzi

2013-11-01 @ 12:37:35
URL: http://putzisblogg.blogspot.se/
Postat av: Pernilla Wallette

Åh, såå fina bilder du har. Mysig blogg, mysig familj

kram nilla

2013-11-01 @ 14:06:20
URL: http://ekdungen.blogspot.com
Postat av: Marcela

Gud !! Vad fin familj du har!!

Svar: Tack! <3
Me & My Baby Dolls

2013-11-03 @ 23:47:31
Postat av: Joanna

Hej, har precis hittat hit.. O vill bara säja hej,o grattis till den nya bebisen! :) vad roligt!
O du,angående migränen..paracetamol kan ofta göra migränen värre.. Då är det bättre med t.ex Treo! När man inte är gravid iaf!;)

2013-11-04 @ 20:08:37
URL: http://joannaolowa.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback