It´s fridaaaaayyyy

Fredag förmiddag.
Varför är det alltid så att fredag mornar är värst av alla andra mornar på hela veckan? Smiley
Så är det här hemma hos oss iaf. Barnen är lediga och uppe i varv. Allt ska göras och det ska göras nu med detsamma.
Och jag blir arg direkt på morgonen innan jag ens hunnit få upp ögonen av allt tjaffs och gnäll och tjat.
Love theese friday mornings. Smiley
 
Men nu är det bättre. Ibland verkar dem inte förstå att jag bara har två händer. Önskar dock att jag hade betydligt många fler ibland... Olivia sover nu, så alla får varva ner.
Jag överförde bilder precis och när hälften av bilderna var överförda så slocknade datorn. Den andra halvan försvann och jag får inte tillbaka dem. Lagom surt!?
 
Barnen fick köpa något med sina egna pengar häromdagen. Vanessa valde en gitarr som hon länge suktat på, och nu slutar hon aldrig spela...
 
Här kommer några bilder från idag:
 
Resten av dagens bilder försvann ju... buhuu Smiley
 
Igårkväll var det lite av en cirkus där på kvällen....
Jag och barnen satt i vårat kvällsbad och precis när jag tvättat ansiktet med vatten så skiter Olivia i vattnet! Mysigt?
Jag var helt svart runt ögonen pga. mascaran som hade runnit och det var bara att skynda sig och alla barnen upp ur badet snabbt som bara den....
Älskar när hon  bjuder på denna cirkus lite då och då. Ger lite mer spänning i livet.... verkligen.
Smiley
Senare tappade jag ner en tavla i grabbarnas rum så jag stod och limmade ihop ramen med superlim och klistade ihop mina fingrar. Jag fick loss dem, men limmet satt kvar på fingrarna tills idag. Gosh...
 
Nu tänkte jag sminka mig lite och packa skötväskan. Jag och barnen tänkte åka till Handen C när lillsnuttis har vaknat.
 
Tack Olivia för hjälpen med att slå in paket igår, det var mycket uppskattat.
 
Smiley

Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Gud vilka underbart söta barn! :) Och, ja du Fredag borde ju vara lyxigaste dagen, men alla har de olika! :) Ha en fortsatt fin Fredag! :)

2013-11-22 @ 11:38:08
URL: http://twoplusone.se
Postat av: Sandra 4 barns mamma

Hahaha kunde inte låta bli att sitta och le sådär fånigt nu när jag läste ;-)
Det är kul när det händer något hihi

stor kram!

2013-11-22 @ 12:12:46
URL: http://blogg.loppi.se/thefamily/
Postat av: Sofia

Om du har lim på fingrarna så ta en nagelfil och fila lite så försvinner det :-)

2013-11-22 @ 12:34:41
Postat av: Emma

oj, redan hunnit handla så mkt julklappar:)

2013-11-22 @ 14:21:59
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: Therese

Hahaha förlåt men kunde inte låta bli att skratta lite..Lite skit har ju ingen dött av hehe
Hoppas ni får en supermysig helg ;)
Kram

2013-11-22 @ 15:09:53
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Amanda

Du gör jättefina frisyrer på dina små flickor :) Följer din blogg varje dag och tycker ni är en jättefin familj!
Grattis till nummer 6 också! Ska bli spännande och se vad det blir för något :D Trevlig helg!

2013-11-22 @ 23:29:15
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback