Hallelujah moment

Det har jag precis haft!
 
Jag har varit utan luktsinne och smaklökar i ca 2 ½ vecka nu pga. förkylningen och idag- idag kom det äntligen tillbaka!
Att en stinkande bajsblöja som Olivia bjöd på var det första jag kände är en helt annan femma....
Men den är tillbaka nu!
HALLE FUCKING LUJAH!
Äntligen!
 
Det firar vi med att Andres gjorde den godaste salladen, hans specialité och den är to die for....
 
 
Idag gick Nicole, Vanessa, Jonathan & Danilo till Mummu och Puua medans jag, Andres & Olivia var och handlade.
(tror att dom tröttnade på sin mamma som bara klagat och tjatat idag)
Handlade också en stor påse godis, då det inte blev något med det förra helgen när alla var sjuka.
 
Det blev gofika hemma hos Mummu och Puua när vi kom dit och lego-bygge.
Grabbarna planerar på att åka till Handen med Puua imorgon. Han är ju deras # 1 bestis.
 
Olivia & Danilo
 
Mummu, Jonathan & Puua
 
Andres, Nicole, Vanessa & jag
 
Legobygge...
 
 
Så tråkigt med mörka mobilbilder. jag förbannar mig varje gång att jag inte har systemkameran med mig.
Måste bli bättre på att ha den med, men är inte skötväskan med så glöms kameran också bort. Annars är den ju alltid med.
 
Nu ska jag samla barnen, det är Idol som gäller och dom har väntat hela dagen. Eller så väntar dom på godiset...?
Hur som helst, strax ska Olivia gå och lägga sig, då kommer skålen fram.
Gissa om jag ska gotta mig nu när jag faktiskt känner smaken.
 
Här leker Nukke i rummet :)
 
 
Ha en fin fredagkväll! (Och fortsatt trevlig helg också såklart)
 
Nu börjar den!

Kommentarer
Postat av: sara

Inte för att va elak men jag är rent av lite nyfiken vf barnen inte umgås med sina farföräldrar lika mkt som med dina föräldrar inget illa menat :) jag tycker verkligen om din blogg kram

2013-11-15 @ 20:16:12
Postat av: Alexandra

Du har fått så många frågor (av mig, haha) Kan du inte ge ett "Satu svarar" inlägg snart? ;) kram

Svar: Det ska jag absolut!
Me & My Baby Dolls

2013-11-15 @ 20:35:24
Postat av: Chawo

Gud vad rolig din blogg ser att läsa. :D
Jag undrar bara hur gammal var du när du fick din första barn och jag måste även tillägga att du ser riktigt ung och vackert för att vara mamma till 5 barn. Det verkar vara en riktigt rolig familj det här :D

2013-11-15 @ 23:23:50
URL: http://chawo.blogg.se
Postat av: Sara

Salladen ser god ut! Kan du bjuda på receptet? Jag letar precis efter goda recept med räkor i. Tack på förhand!

2013-11-16 @ 10:47:10
Postat av: Emma

Så god salladen såg ut att vara! :)

2013-11-16 @ 12:15:12
URL: http://photoalbums.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback