# 10 !!!!!!!

Ahh jag känner att jag börjar få lite krafter tillbaka nu.
Fy vad man kan känna sig sådär svag... Jag har iaf ätit lite idag, och druckit en massa. Och jag är på benen, så det går framåt!
Barnen mår bra, förutom Olivia som fortfarande är förkyld och ögonen rinner.
Här gäller det ju 48-timmar efter sista kräkningen som man är friskförklarad, så alla syskonen får gå till dagis imorgon.

Imorse gjorde jag 2 st tårtor till Andres på farsdag som resten av familjen åt till frukost.
Om någon fyller år eller om det är fars/morsdag så får man äta tårta till frukost. Ingen stor sak. Smiley
 
Olivia fick smaka grädde...
 
 
Det känns som att jag har förstört hela farsdan... det var inte såhär jag tänkte att det skulle bli.
Andres har tagit hand om allt både igår och idag och jag är jätte glad och tacksam över det. Men när det är farsdag ska man själv bli serverad. Han har lagat mat, dammsugit, torkat och plockat och sett efter barnen.
Vi har inte kunnat åka till min pappa och lämna paker och inte heller till hans pappa.
Men så är det ibland. Jag vill inte smitta ner nån annan heller Smiley.
 
Pigga tjejer- Vanessa & Nicole
 
Jonathan tjurar på sin säng för att han inte fick gå till Puua... :/
 
 
Förresten!
När jag loggade in mig här på blogg.se via datorn så höll jag på att ramla av stolen. På riktigt!
Min blogg- Me & My Baby Dolls ligger som nummer 10 (!!!!!!) av dem mest besökta bloggarna!
Smiley
Hur galet stort är inte det???
Jag har varit med på topplistorna förrut, men då i topp 50 och den listan kan man bara se när man loggar in via mobilen, denna lista på datorn är på topp 20.
Och igår låg jag tydligen som nummer 7.
 
Och det har jag ER att tacka för. Er som klickar in här hos mig varje dag och läser om våran vardag.
Jag uppskattar verkligen er, ni är viktiga. Tack för att ni finns. Ni ger mig mer pepp än någonsin.
Så- TACK!!!
Smiley
Smiley
Trots att klockan inte ens är fem ännu, så ska vi ta ett varmt bubbelbad- jag och barnen. Sen ska vi ta de det lungt och tända en massa ljus. Andres kollar på fotboll och jag känner att jag skulle kunna somna redan nu. Zzzz...
 
Nya tag, nya krafter imorgon!
ha en fortsatt trevlig helg och ta hand om varandra.
 
P.S Ni har väl inte glömt era pappor och barnens pappor idag?

Kommentarer
Postat av: mummu

Ooh... va jag mår bra när jag läste, att barnen mår bätre,bra.
Det är inte kul när barnen är sjuka,tänk,5 barn ,alla sjuka på samma gång, men ,bätre det ,än alla sjuka efter varadra,det tar ju många veckor,innan alla är friska. Satu ,älskar dig. Vi hörs imon. ♥

2013-11-10 @ 18:44:41
Postat av: madabouttea.se

Så söta ungar så det knappt är sant!

2013-11-10 @ 21:31:34
URL: http://madabouttea.se/
Postat av: Felicia

Skönt att alla mår bättre!! Känner igen det där med tröttheten på kvällen...för min del innebär iallafall 5 barn och 6:an på jäsning= ultimata sömnpillret ; ) Hoppas ni hade en mysig fars dag trots alla elaka bacillusker/ kram Felicia

2013-11-10 @ 22:54:48
Postat av: Helena H

Åh vad jag gillar Olivias morgonfrisyr! :)

Tycker inte du ska känna att du förstört dagen, man kan ju inte rå för att man är sjuk. Tror inte Andres känner så heller.
Tur du har en snäll och bra man som tar tag i allt hemma när det verkligen behövs, som nu när du är sjuk. Inte alla som har det. Vet många som bara sticker iväg hemifrån och förväntar sig att frun tar tag i allt, hur dåligt hon än är.
Krya på dig helt nu.
Kram från Söderhamn

2013-11-10 @ 23:17:42
Postat av: Marie

Hej vad roligt topp 10. Men du är ju bra så jag är inte förvånad, Grattis

Svar: tack snälla <3
Me & My Baby Dolls

2013-11-11 @ 14:50:45
Postat av: L-mari.

Hej! Vill börja med att säga tack för att du delar med dig av så mkt. Jag följer inte bloggar men din hittade jag av en slump när jag sökte efter ngt på google. tittade in och blev fast på en gång :) beundrar dig och din styrka. Du inspirar mig till att orka lite extra. Jag har 3 barn på 4 år 3 år och en liten på 5 månader. blir så glad över att dina barn har så god relation till sina mor/farföräkdrar. dom verkar vara helt bedårande. Önskar så att mina barn kunde ha den möjligheten också till sina. Tack tack tack. du är inspiration för mig! All lycka oxh välgång till dig fina Satu.

Svar: Tack snälla för ditt fina kommentar! <3 Det värmer. Ha en härlig fredag nu!
Me & My Baby Dolls

2013-11-14 @ 22:30:08
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback