Valborg del 2

(Tidsinställt inlägg)
Fortsättning på Valborg.
Eftersom vädret faktiskt var väldigt fint framåt kvällen där i tisdags så var det bestämt att vi skulle till majbrasan. 
Sprang bara hem för att hämta mera kläder till allihopa och så gick vi.
 Det är trots allt en tradition som man jag bara måste hålla, och barnen tycker också att det är jätte spännande.
 
Vi träffade en massa vänner och bekanta, barnen sprang runt och var glada- precis så som det ska vara. Kön till sockervadden var 19367465 meter lång så den struntade vi i.
 
Min syster är också en linslus?
 
Flickan bredvid Nicole är Iris, från dagis.  När dom såg varandra började dom hoppa runt och så tog dom varandra i handen och bara sprang iväg! Min Nicole? Sprang iväg utan att meddela? Hmm. Men jag höll koll på henne och hon tyckte att det var jätte skoj.
 
Jag & Danilo
 
Både han och Jonathan blev helt slut, knappt så dem orkade stå upp ens. 
Ja, ni ser ju att han var mer som en trasdocka..?
 
Danilo, Karo, Jonathan & Mummu i väntan på att brasan ska tändas...
 
Vanessa med sin snygga pose!
 
Felicia & Dewin
 
Stackars Andres som fick bära båda grabbarna ända hem med sin onda rygg. Vi borde ha tagit med oss extra vagnen från Mummu & Puua, det är ju ändå en bit att gå hem.
 
Nicole & Iris
 
 
Behöver jag tala om hur snabbt allihopa somnade när vi väl kom hem?
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Så fina bilder, kan titta på hur många som helst :-). Ni ser ut att ha så roligt tillsammans och så har ni så stor och härlig familj. Jag kan sakna det, att vi bor en bit i från familjen. Annars har vi fått vår här också och det är härligt.. trots blåsten. Men vi har kring 7-8 grader, så här måste vi klä oss varmt än så länge. Har några snöhögar kvar på gården som barnen gärna vill åka pulka i ;-). Kramar

2013-05-06 @ 14:17:57
URL: http://lillaica.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback