Valborg del 1

Gaaah, skrev precis ett långt inlägg som försvann!
Den här datorn är verkligen inte rolig att jobba med just nu, det tar hundra år att få in bilderna, varför har den börjat gå så trögt?
 
Iaf så skulle jag skriva om tisdan. Dewin fller år på Valborg, så för att göra inläggen lite kortare (så att ni inte somnar) så delar jag in denna dag i två delar.
 
I tisdags hade dom ju Valborgsfirande på förskolan som jag & Olivia gick på. På stora Nicole & Bessas avdelning hade dom dukat ett långbord och bjudit över lilla avdelningen på fika. Dom hade ordnat så fint med ballonger, saft, raggmunkar, mackor, munkar, popcorn mm.
 
Riktigt festligt!
Därifrån gick vi direkt till syrran för Dewins 6-årsfirande. Eller inte direkt, vi tog en snabb vända hem för att hämta med oss pappan i huset och byta kläder och tvätta av Jonathan & Danilo.
 
Väl på kalaset så sjöng vi för Dewin och han blåste ut sina ljus. Kan inte fatta vart tiden går, tänk att han redan är 6 år?
 
Anna (<---min svägerska) gosade en massa med Olivia
 
Dewin och Sebastian låste in sig i förrådet för att få leka ifred, dom uppskattar visst inte Danilo & Jonathans sällskap...  Så dom passade då att hålla Puua sällskap och spela lite Beyblade...
 
Min söta hjälpsamma charmtroll Danilo
 
Och min lille älskade krigare Jonathan
 
Danilo tog denna bild på mig 
 
Snuttisen Olivia 
 
Morbror Stefu retas med Nicole 
 
Karolina
 
Nukke & Mummu
 
Mummu tog "bara" 1 glas vin 
 
Meeera bebis gos
 
Medans vi väntade och funderade på om vi skulle gå till majbrasan eller inte så gjorde Karo iordning korv med bröd till barnen och varma mackor till oss andra. Ute blåste det storm, spöregnade och t om haglade (!), men lika snabbt som det kom så försvann alla molnen och solen tittade fram. 
 
Älskar dig min gullunge!
 
 
TACK Karo för allt, LOVE U! 
 
P.S Del 2 av valborgs firande kommer inom kort 
 
Hur var eran Valborg förresten?
Gick ni till brasan?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vakre barn :-)

2013-05-02 @ 13:47:12
Postat av: Helen

Hur gammal var Olivia när hon fick sina örhängen? Har de andra flickorna med hål?

2013-05-02 @ 18:41:01
Postat av: Karolina

Tack själva! Pusu beso!

2013-05-02 @ 21:42:29
URL: http://karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback