TORÖ

I torsdags skev jag ju att vi var på vårat första fisketur- jag, Andres och barnen. Det blev till Torö och med oss hade vi picknick. Vi var ensamna i stranden så vi gjorde upp eld vid stranden och hade det bra.
 
Här kommer bilderna som jag lovade då.
Ni slipper mina kommentarer på varje bild 
 
Våran lilla mask-tjej!

Utforskar lite...
 
Andres fixar fiskegrejerna...
 
Olivia softar...
 
Älskar den här bilden! 
 
Jag sa till Nicole att jag ville ta bild på henne vid stranden och vad hon levererade!!! 
Pose efter pose gav hon och jag höll på att skratta på mig! 
Min lilla modell! Skrattar bara jag ser de här bilderna...
 
Snorisen Jonathan
 
Min älskade lilla virvelvind Vanessa njuter för fulla muggar
 
Charmören Danilo
 
Bästa polarna
 
Andres byggde en koja till barnen där grabbarna satt och åt korv =)
 
Släcka elden.
 
Ingen fisk vi!
 
Gissa vad de här tokstollarna gjorde sen då? Klädde av sig nakna och skulle gå och bada!! I HAVET!

Det var alldeles isande kallt, men dom doppade fötterna iaf. Och Bessa satte sig, allt för att få en tjuga. Hahah!
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena H

Åh vad jag önskar jag kunde varit med er på er fiskeutflykt. Ser helt underbart ut!
Jag gillar ju höst o vinter, men såna dagar när man är vid vattnet, helst havet, är ju så underbara. Då älskar jag också sommaren. :)
Underbara bilder på din familj, vara bara du som saknades.
Ha det bäst.
Kram från Söderhamn

2013-05-15 @ 00:19:36
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback