Loving it

Vi har haft en helt underbar dag idag, jo faktiskt. Vi behövde komma ig och göra något med hela familjen.
Packade med oss picknick och fiskegrejer, åkte förbi Coop och handlade lite annat gott att grilla och iväg mot Torö.

Jätte fint natur reservat, vi hade hela stranden för oss själva och bara var.
Tog såklart en massa fina bilder som jag måste överföra till datorn.

Vi gjorde upp eld och grillade korv, Andres fiskade och barnen lekte och utforskade allt. Andres byggde en koja åt dom, där dom bråkade och retades med varandra. Bortsett från just det sistnämda så var allt så bra. Fast ingen fisk vi heller... :-/

Kameran ligger på laddning nu, för imorgonbitti åker vi till syrrans stuga- hon har samlat dit hela tjocka släkten, ska bli kul! Men vi får se om jag ändå kan klämma in några bilder ikväll så att det inte blir då mycket på en gång.

Nu ska jag hoppa i varmt bad med gott samvete då alla barnen sover.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej!
Dina stora pojkar går på Kantele eller hur? Är du/ni nöjda? Min son börjar där i höst. Kan du inte berätta lite?
Tack!!

2013-05-10 @ 08:27:21
Postat av: Madeleine

fina bilder! härligt vara på stranden.

mvh madde

2013-05-10 @ 16:47:20
URL: http://madeleine82.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback