Jag ♥ min Docka

Tänk att denna docka fyller 5 år om 23 dagar!
Dags att börja planera inför hennes kalas med andra ord?
Jag funderade om vi kunde hyra Mummu & Puuas lokal... eller så är vi bara här hemma. För Andres ville att vi skulle ha ett kalas för hennes kompisar + min familj och ett kalas då vi firar henne i Fittja hos Abuela & Abuelo med grillning osv med den sidan av familjen. Mys med grillfest! 
Först ska vi välja dag för kalaset och sedan gästerna  Den här gången ska jag se till att få ut inbjudningskorten i tid!
Med grabbarna hann jag ju inte skicka några, så det var bara ett SMS med inbjudan, hihi...
 
Och sen ska det planeras inför Olivias dop också. När ska vi ha den? Mycket firande och kalasande nu med andra ord...

Kommentarer
Postat av: Erika

Fina ni är! Vi håller också på att planera kalas för Alva. Hon fyller ju om 8 dagar :-). Hennes första barnkalas. Kramar till er

2013-05-06 @ 14:12:17
URL: http://lillaica.blogg.se
Postat av: Mamma till fyra pojkar

Fina ni! Och vad du är brun!!!!

Svar: Tack! Haha, ja det är fuskbränna med hjälp av brun-utan-sol! ;-)
Me & My Baby Dolls

2013-05-06 @ 15:32:33
Postat av: Anna Köhler

Åh din docka fyller 28 maj va? min son blir 7 den 29maj :) så här planerar vi kalas med för fullt

Svar: Nej hon fyller den 30 maj :)
Me & My Baby Dolls

2013-05-06 @ 16:38:36
Postat av: Carina Widell

Nicole är lik dig till utseendet, det har jag alltid tyckt så länge jag har följt din blogg.Ni är jättefina båda två !

Svar: Tack! =)
Me & My Baby Dolls

2013-05-06 @ 20:35:24
Postat av: Madeleine

fina ni är!

2013-05-10 @ 16:55:38
URL: http://madeleine82.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback