Here we go again

Så har Jonathan ännu en gång somnat på trampbilen när Puua drog omkring med den. Jag börjar fundera om inte John Blund har slängt alldeles för mycket sömnsand på den, för den som sitter just där tvärslocknar jämt!


Nä ni, ledsen för det korta inlägget men jag måste tydligen hitta ett "skräpkod" i nån av mina tusentals inlägg och åtgärda det så att inte texten blir sådär liten som den kan bli lite här och där.
Helsinki! HUR ska jag hitta det!?
Det enda hjälp jag fick var att trycka på "kommentera" i varenda inlägg och den som ser "konstig" ut har skräpkoden i sig. Någon som har upptäckt något sådant ca.2-4 månader bakåt....?
Nä, tänkte väl inte det.

Imorgon kommer ordentliga inlägg med en massa bildbomber! :)


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback