Fotosession # 2

Nu behöver jag verkligen komma ikapp med bilder som jag har tagit, jag försöker tömma min Blogg-mapp på datorn.
Här kommer andra och sista delev av våran "fotosession" som vi hade vid Slätmossens naturpark förr förra veckan.
 
Vanessa satt på filten och jag tänkte att HÄR kan jag få till ett bra kort, fram med kameran, och precis när jag klickade ner så hände det här:
 
Men hon sitter och ler där under ändå, trots att vinden förstörde bilden. Hahaha...
 
Danilo har fått låna en kniv från Puua och gör en egen visselpipa. Nästan.
 
Lilla modellen Nicole
 
Me & My Baby Doll
 
Min lilla söta virvelvind Vanessa
 
Ja, som ni ser så var det fart på henne.
Vi hittade ett träd som alla ville klättra på. Puua fick hålla i medans jag fotade, haha..
 

Inga löv på träden då...
 
På utforsknings utflykt...
 
Mina apor! (jätte söta va? )
 
Det är roligt att fiska med pinnar!
 
Mini-mammorna hade med sig vagnarna och dockorna.
 
Ank-jägaren Danilo...
 
Jonathan
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ihania " modelli" kuvia :)

2013-05-15 @ 21:33:25
URL: http://karolinanordling.com
Postat av: Camilla 32 år & blivande 10 barnsmamma

Härliga bilder :-D

2013-05-16 @ 10:06:09
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Sandra

Oj så underbart mysigt ni verkar ha haft det =)

2013-05-16 @ 13:12:34
URL: http://charmigavardagen.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback