Återställa allt!?

Galet trött är jag, jag var bara tvungen att kolla in här för jag gick mail från blogg.se ang. mitt problem med den lilla texten som dyker upp här och där.

Som svar fick jag att det är ett skräpkod "nånstans" (!!!!!!) och att jag borde återställa hela min bloggdesign. Fatta hur mycket jobb/tid jag har lagt ner på den! Samtidigt vill jag inte ha en blogg som börjar skriva med mini bokstäver här och där, skitjobbigt!
Det kanske är min sista utväg, om min blogg ser helt knasig ut inom kort så vet ni att jag bygger upp den igen.

Om nån har tips hur man annars letar skräpkod och åtgärdar fel så är jag tacksam om hjälp!

Imorgon ska jag & Olivia till BVC för hennes 5-månaders kontroll, ska bli spännande att se vad lilla damen väger nu :-)

Nu- SOVA!
Natti natti :-*


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till 3 i USA

Ja tiden går SÅ fort! Braylon blir 4mån nästa vecka, VAR tog tiden vägen!?

2013-05-20 @ 07:49:54
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Postat av: Jennie

http://validator.w3.org/#validate_by_input

Om du har själva HTML-koden kanske du kan använda en verifierare som hittar fel i kodningen... Kolla länken ovan!

2013-05-20 @ 11:22:15
Postat av: Camilla 32 år & blivande 10 barnsmamma

Ussh vad tråkigt med bloggen..
Har inga tips då jag inte kan med blogg.se


Ha en jättebra dag
Kram

2013-05-20 @ 13:22:59
URL: http://minstorafamilj.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback