Väck med alla baccilusker!

God dag tisdag!
Så har vi lite av en sjukstuga här hemma... Fasiken också!
Igår när jag hämtade barnen från förskolan så var Danilos ögon lite geggiga. Och så fortsatte det komma under dagen igår, men inget mer idag, förutom att han är bara lite röd. Men han fick stanna hemma från dagis. 
Jag bestämde mig för att ha Jonathan hemma också, han var jätte slö och trött. Nu ligger han däckad på soffan och Danilo är hur pigg som helst. Hoppas att Jonathan inte håller på att bli sjuk nu...
Nicole & Vanessa är på dagis och jag har fullt upp här hemma med allt som jag styr upp med.
Alltid när det går en massa baccilusker, när någon är sjuk så tvättar jag allt.
- Nu är allas sängkläder i tvätten och nya är på plats. Tvättar även alla handdukar, snuttisar och kokar alla nappar. Jag har även skurat golven och ett måste när det går runt baccilusker- att vädra! Nu ska bacciluskerna väck härifrån! 
 
Nähej, nu ska vi ta och vila hela bunten. Olivia är här i min famn och är sömnig. Hon har inga fasta rutiner ännu, utan hon sover när det behagar. =)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hoppas alla är friska snart!😘

2013-03-12 @ 14:12:14
URL: http://karolinanordling.com
Postat av: Nina

Hei igjen!
Jo jeg fant deg på Instagram:)

Her er det ikke mye til vår,off!!Vil ha varme!!Lei denne kulden!
Ha en fin kveld!Håper ingen flere av dere blir syke!!
Klemmer

2013-03-12 @ 21:39:23
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback