R.I.P mjölkkossan

Min tid som mjölkkossa är nu över.
Känns sisådär. Jag tyckte om att amma, när det funkade dvs. Men nu funkar det inte alls, utan hon får sin ersättning, blir mätt och belåten, växer så det knakar. Det är huvudsaken. Och att hon inte får ont i magen av något dumt som jag råkat äta är ett annat stort + !
 
En sak som är supertrevligt med att jag slutat amma är att jag får ääääntligen dricka dessa:
 
Lööööv it! Och det var ju nästan 1 år sedan jag drack en sist. Nu har jag en hel back på balkongen, mmm.... 
 
Those days are over.
 

Kommentarer
Postat av: Camilla 32 år & blivande 10 barnsmamma

Sån har jag inte druckit men funderar på att börja.
Det behövs när man ska orka en hel dag..
Får ta det när denna bebis är ute :-D

2013-03-20 @ 10:20:17
URL: http://minstorafamilj.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback