Melinas födelsedags kalas :)

Jag vet! Det är mycket kalas inlägg nu, men efter den här så är det klart. Iaf för ett tag 
I söndags var det Melinas tur att fylla år, så vi åkte hem till dom i Fittja för lite kalasande.
Bilder kommer här:
 
Vi sjöng för Melina på spanska, svenska och finska. (såklart) 
 
Vanessa satt i Melinas famn och var sååå sugen på att blåsa ut ljusen! 
 
Det var tydligen Oscar också sugen på att göra! 
 
Danilo & Jonathan ville också blåsa ut ljusen- man måste ju öva sig inför "the big day"!
 
Javi & Danilo
 
Jonathan (med det kanske ni förstod av tungan, det är hans nya grej...)
 
Fernando och Nukke
 
Oscar med Olivia
 
Abuelo, Fernando & Sergio med Olivia
 
Grabbarna Gonzalez (barnens kusiner) är stolta över att Bessa lärt sig peka finger. 
 
Bessa med sin faster Ela
 
Det kollades gamla videofilmer i vardagsrummet när allihopa var små, det var mysigt att se tycker jag- jag gillar att titta på videofilmer och jag förbannar mig varje gång att jag själv inte filmar så mycket längre. (Därför är våran videokamera nu på laddning) 
 
Sergio busar med Jonathan, och då kommer Nukke & Danilo till undsättning.
 
Lite häng i Giulianos rum...
(Och nej- det är inte våra barn som har ritat där.)
 
"Jag hänger grabben här en stund"
 
Det bjöds på en massa gott, bla. jordgubbar doppade i choklad... mmm
 
Nicole med sina farföräldrar
 
Olivia med Abuela & Abuelo
 
And here we go again...
 
 
Tack för allt!
Och grattis än en gång!
 

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback