Klick

God morgon mina vänner!
Jag har en lugn stund över här så jag passar på att sitta vid datorn och dricka lite Powerking.
Danilo är hemma med mig och Olivia idag, han sov jätte dåligt på natten, så jag tänkte att det är bäst att han får vara hemma och vila istället. Nu har han slocknat framför Disney Junior här på soffan, helt slut.
 
Idag ska vi till BVC med Olivia för hennes 3-månaders sprutor. En spruta i varje ben, hua! Mammas bebis...
Hon är mycket bekymrad över det, som ni ser:
 

Har planer på att köpa en grej till henne sen, lite som en tröstgåva kanske ;-), nånting som vi pratat länge om att hon behöver, vad det är får ni se senare.

Ska se om vi hinner kolla på lite presenter till Danilo & Jonathan också- deras födelsedag närmar sig, bara 19 dagar kvar.

Jag klickade hem den första presenten till dem, det blev dessa coola hängselbyxor som jag kikat på länge.
Dom här är från Bonprix.
 
Som jag skrev tidigare så tog jag ju ner alla mina fotoalbum från skåpen och tittade igenom. Hittade t om babybilder på mig som jag tänkte visa för er. 
Men titta på dem här, se så små barnen var! -sommaren 2011.
 
Kommer strax tillbaka, Olivia vaknade.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Carro

Efter att jag fick ny dator så försvann alla bloggar jag läste...då din. Men så kom jag på igår att ja just det...hennes blogg måste jag hitta igen.
Satt o tänkte: undrar om hon fått bebisen än och det första jag får upp är Olivia 3mån!
Stort grattis till flickan, hon är otroligt söt, som hennes syskon.
Har ni tagit hål i öronen på henne redan? När hon är såå lite, får man fråga varför?
Kram till dig

Svar: Hej! Det går inte att komma in på din blogg, så jag svarar här istället ;-)Tack, hon är våran lilla "Snuttis" =) Jo, hon fick hålen ett par veckor sedan, det är en tradiotion i latinamerika, och även jag och alla tjejer i våran släkt fått våra när vi var bebisar, så det ville vi göra även med Olivia. =)
Va roligt att du hittade tillbaka hit, hihi=)
Me & My Baby Dolls

2013-03-20 @ 22:58:36
URL: http://anglasyster.blogg.se
Postat av: Sofie

Vad jag blir lite nyfiken på/ och full i skratt är att du skriver "hua" när det gäller två sprutor i benen. Men två hål i öronen är lugnt? Det bör tilläggas att jag inte lägger några värderingar i det, jag anser att alla har rätt att göra det man själv tycker är bäst för sin familj och sina barn, tyckte bara att själva grejen var väldigt kul när jag lade märke till det :) .

Svar: Ja, det tycker jag. 2 st 4 cm sprutor rakti lårmuskeln är inte samma sak som att ta hål i öronen...
Me & My Baby Dolls

2013-03-22 @ 20:26:48
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback