Gropen, läkaren och klappjakt

Tittade lite på min "BLOGG-MAPP" här på datorn och insåg att jag har lite bilder kvar att bjuda på.
Te x från söndags när jag, Nukke, Danilo, Olivia och Emma gick till Gropen.
Andres skulle åka till Diego & Shabnams nya cafeteria och sätta upp deras skylt som min morbror Lasse gjort, han tog med sig Jonathan & Vanessa.
 
När dem hade gått så kom min brorsdotter Emma hit och vi packade med osssaft, kakor och bullar och gick iväg till Gropen (Eskilsparken) som ligger här bredvid oss. Både jag och barnen älskar deras lekplats, passar perfekt för stora och små. Det var ruggigt kallt igen, våren var på väg, men så kom kylan och snön som en käftsmäll tillbaka. Buu.
 
Nukke, Emma & Danilo
 
Jag med min gos-pojk

Här kommer ett gäng bilder från lekparken
 
P.S Det var från den där "snurrgungan" som Danilo föll från och gjorde illa sitt öga/kind... 
 
När han hade ramlat så var det inge kul längre och det var svinkallt så vi bestämde oss för att gå hem. Nicole & Emma hade bestämt att de skulle leka med Barbies och Dano ville ha ett plåster. Stackars!
 
Dem hann rita också...
 
Dano ville ligga och titta på Pippi med mig 
 
Emma tog så bra hand om lill-Snuttisen. Hon önskar sig inget högre än att få ett små-syskon och tjatar dagligen om detta till Anna. Men hon är inte lika sugen, haha...  Det är bara att komma hit och få sin dos av baby-gos. Och våra barn ser verkligen både Emma & Felicia som sina syskon. 
 
När Andres, Bessa & Jonathan kom hem hade dem med sig pizza! 
 
 
Juste, jag glömde ju berätta att jag var hos farbror doktorn i måndags. Har haft så ont i lungorna/brösten de senaste 3 veckorna att jag hann bli orolig och började nästan tro att jag var döende.
Men det är jag inte! (Tjohooo!
Han lyssnade på mina lungor, hjärta, kollade hals och gjorde t om en EKG, men inget var fel. Så han trodde att det kan bero på amningen (hur det nu är möjligt, eftersom jag knappt ammar längre) och så var det stress. Finns inget jag ska göra, det ska försvinna av sig självt. Thank-you-very-mutch.
 
Nä vet ni vad- nu ska jag kika lite presenter på nätet till grabbarna, hoppas att jag hittar det jag är ute efter!
26 dagar kvar till dubbla 3-årsdagen!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla ♥ Gravid

ooohhh då blir det et stort 3 års kalas :D
Stackars Dano som slog sig :/.

2013-03-13 @ 14:30:25
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Postat av: Camilla 32 år & blivande 10 barnsmamma

Hej hej
Är det som ett tryck i bröstet?
Jag brukar få så ibland när det är mycket här hemma,det är till o med jobbigt att andas o man tror att man är jättesjuk..
Jag fick höra att det är som ångest.
Har inte kollat upp det men om jag läser på nätet så stämmer det ganska bra:-D

Ha en bra dag
Mm h camilla

2013-03-13 @ 15:01:26
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: mummu

Satu, jag tror att du har för mycket måste,,, så,,, Älskar dig!

2013-03-13 @ 16:16:58
Postat av: mummu

Satu, jag tror att du har för mycket måste,,, så,,, Älskar dig!

2013-03-13 @ 18:17:45
Postat av: Viktkamp

Så fin lekplats! =)

2013-03-13 @ 21:04:17
URL: http://viktkamp.webblogg.se
Postat av: Helena H

Så fin bild på dig o Danilo. Lite mamma-son-mys. :)
Ha det bäst.
Kram från Söderhamn

2013-03-13 @ 22:12:15
Postat av: Ida Lindström

Så otroligt härlig blogg! man kan inte bli annat än glad när man kikar in här :D och vilka fantastiskt fina barn du har! hoppas du haft en bra dag:)

2013-03-13 @ 22:31:36
URL: http://runtheworld.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Har du ögonbryns tatuering? :)

2013-03-14 @ 22:42:36
Postat av: Anonym

Har du ögonbryns tatuering? :)

Svar: Japp, min syster gjorde det på mig för ca. 1 månad sen :)
Me & My Baby Dolls

2013-03-14 @ 22:42:37
Postat av: Me & Mini Me

Visst hade barnen äldre syskon också? Hur har dom tagit emot lillasyster?
Tack för en underbar blogg!

2013-03-15 @ 12:59:42
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback