Älskar mina ljus

Andres tycker att dom är skitfula, men jag älskar dom.❤


Kommentarer
Postat av: Irini

Ljusen va ju fina! Det blir mycket hemtrevligare med ljus :) älskar att du är så aktiv med bloggen och lägger upp så mycket bilder! Vilka fina minnen du har :)

Svar: Tack snälla <3
Me & My Baby Dolls

2013-03-22 @ 06:44:31
Postat av: mummu

IHANAT,,,,, :D

2013-03-22 @ 07:17:19
Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Super mysigt! Längtar tills vi hittar något hus och flyttar för då ska jag satsa på mys och inredning! :)
kram♥

2013-03-22 @ 10:28:25
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/sojka/
Postat av: Sofie

Hemskt fina ljus! Sånt där har männen inget att säga till om;)
Trevlig Helg!

Svar: Hahah, nä jag håller med!!! ;-)
Me & My Baby Dolls

2013-03-22 @ 12:56:42
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback