Vindar och Tsunami (<---tidsinställt)

Häromdan kom min brorsdotter Emma hem till oss och vi packade vi med grejer och styrde kosan mot Rudan. Hade sett på väderprognosen att det skulle blir jätte varmt och fint väder. Vad dom glömde säga var ju att det blåste storm.
Vi gick först till lill- Rudan, men där håller dom på och styr upp med något, så det var en traktor i vattnet och höll på med något samt runtomkring, där kunde vi inte vara.
Vidare till stora Rudan och där var det sååå kallt. Det blåste så kallt att vi satt och darrade. Barnen gjorde ett tappert försök att bada och bygga sandkakor, men det gick inte alls. Vi åt några mackor och bestämde oss för att gå.
 
Jag vågade bara doppa fötterna!
 
På väg hem igen :)
 
Hamnade hos Mummu & Puua (surprise) och där var det hur varmt som helst så vi tog fram stora poolen och fyllde med varmt vatten och badade hela gänget.
Mycket bättre! 
 
Kolla på den här lilla tokungen (<---Bessa) 
Jonathan flyter och njuter av livet...
Morbror Stefu slängde in barnen en efter en
Syrran kom också förbi och passade på att klippa våra små trollungar. Jag har sagt det förr, jag önskar att jag hade grabbarnas hår, det växer så fort och är supertjockt! (<---ärvt från pappas sida)
 
Dom blev lite midsommar fina i håret . Karo toppade mitt hår också, det var på tiden, mitt hår är så slitet och torrt... Och jag har tappat nästan allt mitt hår, lite så jag själv blir rädd att jag ska bli flintis snart! Har ni nån tips på vitaminer eller något som man kan äta för att få friskt och starkt hår....?
 
"Mosteri" pussas med en inte lika nöjd Snuttis.
 
Allihopa hoppade i poolen igen och badade i stort sett hela dan.
Det var dags att gå och ingen reagerade. Ej öron, ej öron... så vad gjorde jag då?
TSUNAMI!
Jag öppnade luftventilerna så luften ur poolen gick och allt vatten forsades bort som en tsunami.
Sura ungar hade jag då. 
 
Jonathan är långsint, han satt och tjurade när vi skulle hem också.
 
Jaja, så kan det gå ibland.... 
Detta är en tidsinställt inlägg då ni ska ha något att läsa även fast jag inte kan sitta vid datorn just nu ;)
Jag är och firar midsommar i syrrans stuga.
Ja kommer att posta sneakpeaks därifrån till våran sida på facebook, så vill ni ha förhandsvisningar på våra äventyr, gilla oss och följ bloggen via facebook: mybabydolls.blogg.se

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback