Ute på äventyr


Kommentarer
Postat av: Helena H

Åh vad avundsjuk jag blir nu!
Kolmården är ju så underbart att gå runt och kika på.
Vi var där för några år sedan och funderar på att åka ner igen.
Skulle gå där varje år om jag bodde närmare. :) Men, jag vet inte om jag vågar åka i safarin...när vi åkte med bilen där så var det ett lejon som var supersurt och lev upp bak på bilen och bet sönder kofångaren och repade lacken...var bara liiite rädd då. ;)
Hoppas ni hade en underbar dag och ser fram emot massor av härliga bilder. :)
Kram från Söderhamn

2013-06-15 @ 22:48:45
Postat av: Anna , Kungsholmen...

Progesteron...hur länge tog du dem? *undrar*

Svar: Menar du Pergotime och det?
Me & My Baby Dolls

2013-06-15 @ 23:43:34
Postat av: Tyglina

Oh vad roligt med Kolmården. Väntar på bilder m spänning :)

2013-06-16 @ 08:25:36
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback