Dagar som dessa

Kväll. Vilken dag det är har jag ingen aning om. Haha. Det har nog blivit så eftersom Andres ibland haft ledigt på nån vardag och jobbat när det är helg, och fester och kalas mitt i veckan. Lite förvirrad är jag allt!

När man har en stor familj (som både jag OCH Andres har) så är det någon som fyller år eller nåt annat skojsigt som händer mest hela tiden.
Imorgon är det barnens kusin Sergio som fyller år och ska firas.

Idag har vi haft en skön sommardag. Jag känner livet i mig dagar som denna.
Sånna här dagar vill jag ha varenda dag. Vi tog bara på oss sandalerna och gick ut. Bara en sån sak!

Vi gick hem till Mummu och Puua för en dag i poolen. Dom skulle precis gå iväg så vi hade stället för oss själva.
Lycka är att ha en egen uteplats.
En dag ska jag också ha det där...
Jag hade tagit med mig mat som jag fixade med i köket, barnen lekte på uteplatsen och sandlådan.
Jag blåste upp poolen och fyllde på vatten medans vi satt där ute i solen och åt lunch.
När barnen hade ätit klart fick dom hoppa i. Lycka.
En dag ska jag också ha det.... En dag.

Vi tillbringade hela varma dagen i poolen och plaskade. Love it! Det är dagar som dessa som jag lever för.
Varma, soliga, GLADA dagar.

Vi fick upp ungarna från poolen vid 18-tiden, då var det dags att gå hem och ordna med middan.

Såklart tog jag en massa roliga bilder även idag, men jag har inte överfört något ännu.

Tog denna enda bild med mobilen där jag precis slängt vatten på Mummu så hon slängde i sig själv i poolen. Även brorsan Toni satt och badade en stund :)

Nu ska jag titta lite på TV och sen hoppas jag att jag öppnar ögonen först imorgonbitti. Hoppas kan man ju alltid, right? ;)

Natti natti alla fina!

P.S Välkommen hem från Grekland Stefu, Anna, Emma & Sebastian!
Vad vi har har saknat er!!! <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag tänkte fråga några saker då jag inte följt din blogg så länge. Hur många syskon har du? Bor någon av dem hemma ännu? O i ett inlägg talade du om att Olivia träffade sin storasyster första gången, har din man flera barn? Ni brukar inte träffa dem så ofta då? Tack :)

Svar: Hej!Jag har 3 syskon, 2 äldre bröder och en stora syster, jag är "minstingen" Haha.. (ingen av dem bor hemma) Andres har 3 äldre barn sen innan, varav en träffade Olivia förra veckan, och ena igår... pga. vissa saker som hänt :/
Me & My Baby Dolls

2013-06-07 @ 07:30:03
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback