Blääh

Tjohej!
Skrev precis ett långt inlägg med en massa bilder om våran kryssning mot Helsingfors, men tydligen var det skräpkoder i den som gjorde så att min menyn åkte ner igen.
 
Idag, äntligen efter att ha mailat med blogg.se i veckor hjälpte dom mig att rensa skräpkoder som gjorde att min meny försvann, det funkade och nu hände samma sak igen. Jag ger snart upp med detta alltså. Det är inte kul längre...
 
Först fick man bara som svar att varje bloggare ändrar på sin design på eget ansvar- men jag hade för fasiken inte ens ändrat min design, det bara kom skräpkoder.
 
Får se hur det blir med det här nu... om man ens vågar lägga en massa tid till att skriva några fler långa inlägg när det blir såhär ändå...?

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback