Tisdagen svischade förbi

Idag var jag & Vanessa iväg till tandläkaren för att laga ett litet hål, hon var såå taggad!

Och duktig var hon!
Så fort hon kom in i rummet hade hon siktet riktad mot tandläkarstolen. Hon hann inte säga hej, ingenting- bara raka vägen till stolen och gapa.
Dom lagade hålet och så var det klart och Bessa var så lycklig att hon dick välja 3 saker och en tandborste.

Efteråt gick hon och jag till McD's, bara hon och jag.

Resten av dagen har vi vart ute, cyklat, plockat bär... Vi avslutade denna dag med att äta på Prisma pizzeria med brorsan & familjen.

Nu blir det film, ha en fortsatt fin kväll, imorgon kommer en bildbomb! ;)

P.S Hjärtligt välkomna alla nya läsare, hoppas ni ska trivas här ❤


Kommentarer
Postat av: Mamma till Eddie & Wilton

Hej hittade din blogg och fastnade för den direkt så nu följer jag dig ..

2013-07-16 @ 22:13:52
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Postat av: lene

Hej satu!jag läste ditt inlägg hos mirka! Vad bra att du lär dina barn finska peppa andres att tala spanska, i vårt hem flödar 3 språk obehindrat med våra 2 barn, min 3 årige son växlar mellan språken beroende på vem av oss han pratar med!! Jättefina barn ni har!! Kram lene

2013-07-17 @ 01:00:32
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback