SOL, GLASS & BAD ♥

God kväll!
Så underbart väder det är ute idag, och fortfarande också! Helt toppen!
Vi kom hem en timme sen, badade åt kvällis och nu ligger barne på soffan och tittar på film. Ser ut som att dom slocknar vilken stund som helst.
 
Idag har vi gått hem till Mummu & Puua. Dom själva var inte hemma, så vi åt lunch på altanen som jag tagit med och så fyllde vi poolen och badade.
 
Strax därefter kom syrran med barnen, och sen även Mummu som hade köpt med sig glass med jordgubbar.
Efter att ha badat hela dagen kom Puua hem, och hoppade i poolen han också.
Tack Puua för maten du bjöd på! 
 
Här kommer lite bilder från idag!
 
Jag & barnen i poolen :)
Mummu tog bilderna och den här var den enda jag kunde bjuda på för hon hade ett finger på linsen i varje bild! Haha..
 
 
Bild på syrran och barnen också
 
 
Glass paus!
 
Mina sötnosar 
 
Här dök Puua i :)
 
Nu har Jonathan och Olivia slocknat, undrar vilken tid dem har planerat att vakna imorgon....?
 
Hur har ni det? Njuter ni av det fina vädret?
 
Vill också passa på att gratulera min vän Taru med familj för tillökningen i familjen.
Välkommen till världen lilla Maya! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej, funderar om du ens smörjer in dina barn med solkräm? Tycker alla dina barn börjar bli väldigt bruna, och det kan väl inte vara så bra för dem?

Svar: Svarar till dig via ett inlägg....
Me & My Baby Dolls

2013-07-24 @ 20:13:51
Postat av: mummu

Vadå, om du ens smörjer dina barn.... självklart att hon gör Lina. !!!!

2013-07-25 @ 09:20:13
Postat av: Sara

Okunnigt kan man bara säga om den kommentaren!! Jag smörjer å smörjer både mig själv och mina barn med solskyddsfaktor 50 och lika fullt så är vi väldigt bruna! 1: vi har väldigt mycket pigment! 2: vi är ute väldigt mycket!!

2013-07-25 @ 13:10:18
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback