SISTA chansen TÄVLING, designa eget skal till mobilen!

Halloj!
Ni har väl inte glömt/missat tävlingen som pågår just nu här hos oss??
Imorgonkväll utser jag en vinnare, så är ni inte med ännu, häng på!
 
Här kommer ursprungliga inlägget då det inte går att länka till den direkt.
 
Jag gillar er läsare så pass mycket att jag fixat iordning en liten tävling åt er som ni bara inte kan missa!
Tävla och vinn en alldeles egen designad iPhoneskal från CaseApp till värde av 299 kr!
 
Jag fick äran att testa produkten först, och designade en skal till min mobil och blev jätte nöjd.
Man kan ha vilken bild man vill, men vilken bakgrund man vill. Och text kan man också lägga till om man själv vill.
Jag valde att lägga dit min header med stjärnmotivet bakom och det blev såhär:
 
Love it!
 
Så var med och tävla om ett eget skal, det finns till iPhone 5, iPhone 4 / 4 S och Samsung Galaxy S3.
 
Om ni inte vill designa skal själva så kan ni välja bland färdiga mallar, fanns en massa snyggt.
Gå in och kika själva på caseapp.se 
 
TÄVLINGSREGLER:
 
Det är enkelt! För att vara med och tävla ska ni skriva ett kommentar här på bloggen i kommentarsfältet under inlägget och berätta att ni är med och tävlar.
Ni med egna bloggar får gärna göra eget inlägg på er blogg om att ni är med och tävlar här hos mig (med min bloggadress) samt skriv på kommentaren här till mig en länk till er så jag kan kika tillbaka.
 
LYCKA TILL!
Vinnaren kommer att meddelas här på bloggen och via mail, så glöm inte att skriva eran mailadress när ni fyller i uppgifterna (ni vet väl att då är det endast jag som ser eran mailadress?)
 
COME ON PEOPLE! Var med!
 
Vinnaren utses imorgon (tisdag 23/7) kväll här på bloggen!
Resten av er får en rabattkod av mig som ger er 20% på deras skal! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill vara med!

2013-07-22 @ 22:55:12
Postat av: Fellu❤❤

Jag vill vara med❤❤❤❤

2013-07-23 @ 16:07:45
Postat av: Fellu❤❤

Jag vill vara med❤❤❤❤

2013-07-23 @ 16:07:46
Postat av: Daniella

Åh! En sådan här skulle jag vilja vinna!! Hoppas hoppas :-)

2013-07-23 @ 19:44:07
Postat av: Carro

ÅÅÅÅH jag vill absolut vara med!
Jag har lagat min iphone FYRA gånger detta år (suuuuck) pga krossat glas.. och jag har inte haft något skal på. Nu har jag fått en dotter för 5 veckor sedan och det skulle ju vara PERFEKT att få ett skal med henne på, plus att mobiljäkeln kanske kan hålla sig i skick (eller så kan jag sluta tappa den, hehhe)

KRAM!

2013-07-23 @ 20:06:00
Postat av: Lina

Jag vill vara med och tävla. Skulle gärna ha ett skal med mina älsklingar på. Hoppas det inte är för sent!

2013-07-23 @ 22:46:52
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback