Nytt till hösten

En fundering jag hade häromdagen-
 
"Undrar vilka vi måste köpa vinterkläder till i år....?"
 
Är det normalt?? 
Men alltså- till mitt försvar- den dagen kändes det som höst, det blåste, var kyligt och t om löv har fallit ner och flög omkring. Kom fram till att det är nog bara Nicole som kan ha sin vinteroveroll i år. Bang!
 
På tal om lite kyligare väder så köpte jag nya regnhandskar till alla barnen häromdagen.
Hela förra hösten och våren var jag på jakt efter regnvantar som dom kunde ha på dagis men inte fasiken kunde jag hitta ett enda! Allt var slut, i varenda affär sa dom att dom var slut. Roligt?
 
Var på Barnens Hus och såg direkt några, och dessutom var det 50 % på dem (<--- me like a lot), så jag var ju bara tvungen. Eller hur....? Så nu har dom gallonvantar till dagis som dom kan ha i höst. Dom är dessutom fodrade, så det ska hålla deras händer torra och varma, trots plask och kyla.
 
 
 
Om jag hade haft mer pengar med mig så skulle jag ha slagit till och köpt vinterkläder också, nu när det vart sånna rabatter på dem.
 
 
 

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback