Grabbarna ♥ den gamla mercan

Det är något riktigt speciellt med denna gamla merca.
 
 
Jag förstår inte varför, men det är väl inte meningen heller. Det är en greje mellan Puua & grabbarna antar jag.
Dom är iaf helt besatta i den, och alla andra av märket mercedes så ropar dom "Samma märke mersu som Puua har!"
När dom får sätta sig i hans bil är dom i sjunde himlen. För att inte tala om nycklarna till den gamla skrothögen... cheezuz vilka bråk det är om vem som får ha nycklarna varje dag.
 
Tom nu när jag skriver detta står grabbarna bus här bredvid och beundrar bilden på bilen.
 
 
Emma är hos oss idag också, dom leker mamma, pappa, barn. Olivia fick vara med, när jag gick in för att kika på dem så såg det ut såhär i Bessas:
 
Vi hade beställt sol till idag, men inte fasiken har den dykt upp ännu. Får planera lunch till oss, sen drar vi ut hursomhelst.
 
Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej
Jag vill bara säga att jag hitta hit för ett par månader sedan av en slump och nu läser jag dagligen om dig och din fina familj, den är helt underbar och inte för att tala om din pappa. Jag följer även Hanna Graaf och Pernilla Wallgren och fast du inte är en kändis så är det så spännande att läsa om er. Ha det så bra . Kram

2013-07-03 @ 13:40:39
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback