Vad skulle jag nu skriva....?

Halloj!
Ja, som ni förstod så har jag suttit och pillat lite på min bloggdesign. Cheeezuz vilken lång tid det där lilla jag gjorde tog! Ändringar hit och dit och det blev bara så fel. Än är jag inte klar, men jag får väl ta lite i taget. Som jag skrev på inlägget nedan- Om någon vänlig själ har photoshop eller liknande hemma som kunde hjälpa mig att lägga till Olivia på ett syskonkort som jag har skulle jag vara jätte tacksam! 
 
Snart ska jag iväg och hämta gull-ungarna från dagis och sen tar vi helg. Puua har bjudit oss över för fika, så dit ska vi gå sen. Idag har den stora avdelningen (våra barn går på finsk avdelning) dvs Nicole & Vanessas avdelning gått till pulkabacken. Vilken tur att jag hittade 2 st hjälmar igår i förrådet. Fattar inte vart alla våra hjälmar tagit vägen?
 
Det har kommit helt sjukt mycket snö de senaste dagarna och det bara fortsätter. Jag hoppas att jag kommer fram med vagnen iaf.  
 
Förresten så trodde jag mig ha en massa att skriva om, men min hjärna har lagt av för tillfället... kanske för att jag vet att det är snart dags att gå.
Jag bjuder på några bilder på våran lilla Snuttis Olivia tills att jag kommer tillbaka med något vettigare att skriva om. 
 
(Armbanet har Nukke gjort till mig)
 
Nu ska jag börja förbereda lite!
Kramar
 

Kommentarer
Postat av: Taru

Lilla Olivia är så lik Vanessa :)))

2013-01-17 @ 15:31:52
Postat av: Camilla ♥ BF Maj

Nyfiken på nya designen :D Underbart med helg!
Själv har jag en natt till att jobba sen har jag med helg :D sååå skönt ska det bli!
Sen är det 3 dagars arbete nästa vecka sen går jag hem på graviditetspenning :)

2013-01-17 @ 17:42:38
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Postat av: Nlie

Min blogg är inte så spännande nu men... Flytta till Spanien låter ju utmärkt för er med spanska i familjen! Vi bor ju nästan i Spanien, det är ju fantastiskt fint där :)
Lilla Olivia är väldigt lik sin pappa måste jag säga!

2013-01-17 @ 19:33:34
URL: http://nlie-nlie.blogspot.com
Postat av: -Santsu-

Olivia on vaan niiiiin kaunis ja suloinen. Ihana....

2013-01-17 @ 20:21:26
Postat av: Camilla 32 år & 9 barnsmamma

Såå fin hon e..
Väldigt lik sin pappa..
Ha en jättebra dag ..kram

2013-01-18 @ 08:04:35
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Tina

Söta lilla Olivia:)

2013-01-18 @ 08:27:50
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback