Pieces of art ♥

Imorse när jag lämnade barnen på dagis blev jag lite extra glad att gå förbi grabbarnas hyllor.
Dom är alltid ute när det är läming, men jag brukar gå in och kika om det kommit nån lapp eller annat som ska tas med hem. Idag fanns dessa fina, fina bilar på deras hyllor som Danilo & Jonathan gjort alldeles själva.
 
Dom var så glada och skulle visa vilket av bilarna som dom gjort och stoltheten lös i ögonen på dom. 
 
Så glad för bilarna och stolt över mina grabbar!
Dom här bilarna ska sparas, först får dom flytta in i grabbarnas rum, sen ska dom sparas i deras "minnes" lådor som dom ska få när dom är stora.
 
Fina va? 
(Den lila är Danilos och den röda är Jonathans)
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Mina döttrar är vuxna nu och har fått sina minnes lådor. Jättekul blandning av allt från varsin välfylld baby-bok till alster från dagis och de första skorna mm. Vilka härliga minnen! Och vad kul när de kan visa sina egna barn sakerna!

2013-01-10 @ 18:32:33
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback