♥ Ett oväntat paket ♥

Idag fick jag ett avi med posten om att jag har ett paket att hämta ut. Men.. jag hade väl inte beställt något?
Jag packade ner avin och hämtade barnen från dagis. Första gången som Olivia var med, och jag är tacksam att tjejernas dagisfröken Liina-Maija höll henne medans jag fick på barnen alla kläderna. Tur att jag fick med henne, för Liina ville ta med sig Olivia hem, det gillade inte Danilo...
 
Därifrån promenerade vi till lill-ica för att hämta paketet, jätte spännande att få paket ju!
Meningen var också att jag skulle köpa ett frimärke och skicka iväg ett brev- frimärket kom jag ihåg, men inte att posta den. Såklart började det tjatas efter tugummi vid kassan, och sånt gör ju vem som helst lite senil...
 
Väl hemma öppnade jag paketet som är från min fina bloggläsare Camilla- det var till Olivia. Tårarna brände bakom ögonen, jag var så rörd! TACK SNÄLLA FINA DU!Och Mimmi på, som vi älskar! (<---ingen har nog missat det, hihi)
Tänk att en människa som man aldrig mött, som man bara läser om och följer via bloggen går iväg och ser något som hon vet att vi tycker om, tänker på oss och köper nånting så fint- till oss!?  Helt otroligt va fint! 
Tack Camilla! Tack. Det värmde och uppskattades otroligt mycket!
 
Olivia tackar så mycket också!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh så roligt!!! Det var verkligen snällt av henne :-) Förstår att du måste blivit rörd :-). Så söt Olivia kommer bli i dem :-)

Kram/Caroline

2013-01-07 @ 21:19:14
URL: http://www.isflinga.blogg.se
Postat av: Camilla 32 år & 9 barnsmamma

Men så gulligt du skrev nu blev jag rörd ..ler..
Det var så lite :-D
Ha en jättebra kväll kram..

2013-01-07 @ 21:36:42
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Anonym

Camilla,, jag måste också få tacka dig,det var det finaste som du har gjort,jätte snällt.TACK. Ha en bra dag. MUMMU(Satus Mamma)

2013-01-08 @ 08:24:23
Postat av: Helena H

Åh, vilka söta bodysar! :)

2013-01-08 @ 14:29:22
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback