Long time no see? ;-)

Halloj allihopa!
Här har det var lite tomt va? 
I lördags var det fullt upp från morgon till kväll då vi var på två st kalas, och sen har jag känt mig lite nere, men nu är det bättre! 
 
Det är Familjen Annorlunda på TV nu som jag spelar in, för tjejerna vill kolla på den imorgon. Alla ligger i sina sängar nu, det är tyst i alla rum, förutom hos Vanessa. Jag hör henne sjunga med sin vackra stämma....När jag nattade henne så ropade hon in mig för 711 gången, jag hade minsann glömt att pussa hennes docka godnatt!? Docka! Gaah allt vad hon hittar på...
 
Idag efter dagis gick vi iväg till ankdammen och jag fick några jätte fina bilder. Dom kommer imorgon för jag har inte orkat hämta kameran från väskan, haha... Jag har en massa bilder som bara väntar. Det får bli imorgon då.
Andres var precis ner till källaren för att hämta tjejernas hjälmar, dom ska åka pulka på dagis imorgon. Hoppas att mitt meddelande gick fram till syrran, för jag skulle föra ordet vidare så att Dewin också har med sig hjälm. (Kusinerna går på samma avdelning) Idag skickade jag med bunt med kallingar till grabbarna när jag lämnade dom på dagis. Nu ska dom alltså potttränas även där. Annars hade det bara blivit fel. Har dom slutat med blöjan och så duktiga som dom har blivit så skulle det bara vara förvirrande att ha blöja på sig på dagis. Dom hade vart duktiga, jag fick dock några par hem att tvätta, men då var det "stänk" från att dom suttit på toan  Duktiga grabbar va? 
 
Nu har vi en film kvar att kolla på, vi hörs mera imorgon! =) Hoppas att ni alla mår bra!
 
Det måste vara nån spännande film...?
 
Jonathan & Danilo äter en glass efter kvällsbadet. Danilo älskar den där västen och vill ha på sig den jämt. En natt när jag hörde han ropa på mig, så satt han på sängen med västen på sig... Mitt på natten har skruttungen gått och letat fram västen och lagt sig.
 

Kommentarer
Postat av: Elin - www.desisters.se (chanelde.se)

Hej! Jag har en tävling på bloggen där du kan vinna en avancerad design, värde 500kr.

Besök om du är intresserad! :)

2013-02-11 @ 22:38:20
URL: http://www.desisters.se
Postat av: Martinique

Vad bra att dom använder hjälmar vid pulkåkning på förskolan! Där våra barn går är det en liten går med mest en stoor backe med träd och stenar. Där åker alla barnen som dom själva vill. Och nedanför sitter dom minsta i sandgropen. eller så har man ju räcket in till gungorna. Inte klokt har jag tänkt ibland!

2013-02-12 @ 11:35:56
URL: http://fruenarsson.vimedbarn.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback