Jopo + Familj på besök

Förra söndan kom min bästa och även äldsta vän Joel ("Jopo") på fika med sin flickvän Jessica och deras lille Nicolas.
Dom hade inte träffat lilla Olivia, så det var dags . Med sig hade dem paket till henne, en fin body och en napphållare- tack! Det har hänt en massa med Nicos utveckling sen vi sist sågs, nu har han lärt sig att gå!
Tänk att han fyller 1 helt år på alla hjärtans dag!? Galet va tiden går fort.
En ny min har han också, en väldigt arg min som han mer än gärna visade för mg, medans Andres fick den finaste leendet. Hmm... 
 
See what i mean?
 
Nyfiken på Olivia... (minen igen)
 

Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha såg samma min på fb som Jopo lagt ut... :)

2013-02-03 @ 21:26:55
URL: http://karolinanordling.com
Postat av: Sannaa

Nej men! Ska Joel och hans tjej ha barn igen?=)=)

Svar: Nej, inte vad jag har hört?
Me & My Baby Dolls

2013-04-02 @ 21:29:49
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback