Förra lördagens bilder...

Hello fredag!
Barnen är lediga varje fredag, så dom håller på med sitt nu, jag passar då på att sitta och kika in här lite. Blev ledsen att en trogen bloggläsare tog illa vid sig vid ett kommentar hon fick. Helena H- Jag vet precis hur du menade och att du inte menade något illa. Alla har rätt till sin egen åsikt, vare man håller med mig eller inte ;-) Annars vore det ju bara tråkigt? Men för det ska vi inte hålla på att skriva negativa saker till varandra, eller hur?
 
Hur som helst- det är fredag idag (igen) Tjejerna är taggade inför ett kalas som dom ska gå på imorgon, deras kompis Frida fyller 4 år.
 
Har inte hunnit lägga in bilderna från förra lördan då vi var hemma hos Abuela & Abuelo (Andres föräldrar).
Vi blev bjudna på god mat och alla åt med god aptit :)
Sen kom också Diego med Robin och då var lyckan total bland barnen. (Vi saknade dig Shabnam)
Här kommer några bilder!
 
Abuelo med Olivia
 
Nicole med kusin Emilio
 
Emilio är så gullig med barnen, jätte snäll och omtänksam.
 
Bessa tar hans om lill-syrran
 
Robin med sin Abuelo (eller jag menar- farbror! Hahah...)
 
Snuttisen med bästa farbror Oscar
 
Lilla ligan...
 
Det är jätte roligt att busa med kusinen Javi!  (han måste tycka att dom är en pain in the ass så som dom tjatar på honom om att han ska jaga dom) Men han är så snäll att han gör det glatt  
 
Javi, barnens storebror Diego och lille Robin.
 
Olivia med Abuela  (Olivia ber lite?)
 
 
Nu ska jag sätta grabbarna på toan igen så det inte hinner hända några olyckor 

Kommentarer
Postat av: Camilla 32 år & blivande 10 barnsmamma

Självklart får alla tycka och göra som vad dom vill :-D
Hur skulle det annars se ut om alla tyckte och gjorde lika?
Tråkigt det skulle bli.

Ha en jättebra dag
Mvh camilla

2013-02-08 @ 11:47:05
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Vilka underbara bilder! :)

Sv:Ja nu är iaf febern borta! Men nu har han jätte mycket hosta istället.
Men mig är det bra förutom att jag är så trött för jag sovit dåligt och sen trycker och gör så ont i magen. Värst är att han trycker på samma ställe på revbenet och jag undrar hur jag ska klara mig så länge till beräknad förlossning när det trycker så det gör ont som ett brännande blåmärke. Sen trycker det ner rätt så mycket. Men men bortsett från det så mår jag toppen! :) Själv då?

2013-02-08 @ 11:58:27
URL: http://www.sojka.se
Postat av: Alva

Kan du inte göra barnens outfit? Alltså vart allt är köpt och så :) De har alltid så söta outfits! Om du inte förstår kan du kolla Isabel Adrians blogg hon brukar skriva om Monday-Lilys kläder! Gud jag älskar barnkläder!

2013-02-09 @ 12:57:29
URL: http://alvahaugdahl.blogg.se
Postat av: Mamaizon

Vilken härlig blogg! =) Tack för tipset i tråden på FL <3
Ha en underbar helg <3 //Mamaizon

2013-02-09 @ 13:06:06
URL: http://nattstad.se/mamaizon
Postat av: Anna Mum To Be II

Vilka underbart söta barn ni har!

2013-02-14 @ 15:36:37
URL: http://www.babybaltzer.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback