Wiiiiiii & säga hejdå

Andres kopplade äntligen i våran Wii spel i vardagsrummet i söndags.
Meningen var att han och barnen skulle spela Super Mario Bros, men den var nog lite svår. Våra barn har aldrig spelat TV-spel förut, så man måste öva och lära sig. Men dom tröttnade på att vänta på sin tur så Andres bytte till något annat spel- boxning. Spel och rörelser samtidigt- kanon!
 
Ungarna tyckte att det var jätte roligt.
Vi har köpt ett spel till dem som dom ska få i julklapp- Toy story spelet, vi får se vad dom säger om den.
 
Nicole har mest lekt med Olivias nya leksaker efter kalaset.
 
Älskar att hon kan sitta och leka för sig själv så länge. ♥
Helt inne i sina lekar tills nån av syskonen kommer och "förstör". Jag tycker att det är viktig att kunna leka med andra, att samarbeta och leka ihop- men jag anser att det är minst lika viktigt att kunna leka ensam.
Vanessa är inte där riktigt ännu. Men det kommer väl?
 
Jag har precis slagit in fröknarnas julklappar.
Och sen slog det mig, vad sorgsamt att säga hejdå till fröknarna på grabbarnas avdelning!
Detta är ju som sagt deras sista dag där, efter nyår går de till storabarnsavdelning och då är alla 4 syskonen på en och samma avdelning.
Personalen som haft hand om våra grabbar har varit så... underbara och så snälla. Man blir alltid så fint bemött när man kommer.
 
Dem ska få extra presenter, som tack för denna tid.
 
Dem är ju en så stor del av våra barns liv just nu. ♥
 
Usch jag hatar verkligen säga hejdå till människor som jag håller kära.
Jag tror att jag är extra blödig när man lyssnar på julmusik och alla dessa graviditets hormoner, grinar ju för minsta lilla nu, haha..
 
Nu ska vi göra oss iordning och hämta hem järngänget från dagis lite tidigare.
Sen börjar JULLOVET! Wihuuuu!

Kommentarer
Postat av: Nua

Jag har också presenter som vi ska lämna på dagis på fredag. Precis som du blir vi alltid vänligt bemötta där och jag tycker att det är viktigt att visa uppskattning. I ord och som nu till jul med en julpåse med gott och ljus. Som vanligt älskar jag att kika in här. Du har verkligen en trevlig ton i bloggen och det är kul med alla bilder. Kramar till dig!

2013-12-18 @ 15:57:12
URL: http://www.nuas.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur många julklappar ger ni per barn? Har köpt 6 saker per barn i år + allt annat de får från släktingar/gudföräldrar mm. Men börjar nu i sista minuten fundera om det är för lite. De får visserligen de dem önskar, men jag är van att de ska vara MYCKET paket. Får se om jah hittar på nåt ännu. Vill inte heller köpa något onödigt.

Svar: Hej!Vi har inget visst antal paket som vi köper, men vi försöker se till att alla har ungefär lika många paket att öppna ;)
Me & My Baby Dolls

2013-12-18 @ 16:49:41
Postat av: Jessica

Har läst din blogg och är sjukt imponerad på din vardag och att du är så pass ung och många barn! du gör de sjukt bra! alla kreds till dig !

Svar: Wow, hjärtligt tack för de fina orden, de värmer. <3
Me & My Baby Dolls

2013-12-18 @ 20:12:39
URL: http://letsshine.se/
Postat av: marie

Vad paket det blir när dom går på olika avdelningar!
Roligt med tv spel även om Andres verkar gilla det mest ha haha

2013-12-19 @ 10:50:36
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback