Vaddå nyår??

Oookey.
Det är visst nyårsafton nu på tisdag? Om alltså bara 2 dagar?? Shit.

Igår kom ämnet upp då Andres frågade mig vad vi skulle göra på nyår.
Jag var ute som en snögubbe. (Igen)
Vaddå blir det nyår i år också??
(<--- Ja inte riktigt så blåst men nästan)
Jag har ingen koll på dagarna alls numera, och det är ganska skönt.
Vi har inga tider att passa, vi njuter bara av ledigheten tillsammans. Skönt att Andres är hemma med oss, det var mer än 1 år sen han var ledig så här många dagar sist. Inte ens en semester på sommaren.
Vi får sovmorgon till 8 nästan varenda morgon, hela familjen. Tjejerna brukar vakna vid 9 tiden (vilket aldrig hänt förut)
Ibland dröjer det till halva dan innan vissa tar av sig sina pyjamas.

Nu har barnen blivit förkylda. Det är snuva och envis hosta- som kommer precis lagom lägligt till kvällen/natten så mycket sammanhängande sömn har det inte blivit ändå. Idag fick Jonathan feber.

Vi ska strax börja titta på film som Andres har vart och hyrt, ska bara lägga Snuttis först.
Mat hade han med sig också- pizza till kidsen och sallader till oss.
Så mycket onyttigt som jag ätit den senaste veckan har jag inte ätit på år och dar. Varenda dag något. Jag lär väl rulla fram snart, och inte bara pga min växande mage. 😉

Så var min lilla badstund över, barnen har droppat in efter efter en varannan minut nu med olika bortförklaringar och diverse frågor. Nyss kom Nicole in och ville sätta på sig lite Hello Kitty parfym, och fick allt i munnen. Nu kom Olivia in och säger titta! Hon håller upp sin napp och snuttis vilket betyder att hon vill lägga sig.


Hoppas att ni har haft en fin (sön?) dag!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha känner igen att man ALDRIG får en stund själv, iallafall om alla är hemma. Älskar att läsa dina inlägg, man känner igen sig:)
Fina kort och ännu finare barn!
Ha en fortsatt mysig ledighet.

Stor Kram till er alla

2013-12-29 @ 20:58:48
Postat av: Anonym

Hej! Det skulle vara roligt om du gjorde en videoblogg! :) Kram

2013-12-29 @ 22:38:03
Postat av: Sanna

Söt :)

2013-12-30 @ 03:29:56
URL: http://Http://daysofsannah.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback