Sista dagen på år 2013

Så var den sista av denna årets dag här.
Det här året har ju gått helt sjukt fort, tycker ni inte?
 
Vi har hållt oss hemma idag. Gått runt med mjukisar hela dagen.
Olivia har sovit, barnen har lekt (och bråkat) Jag har bloggat.
(det kommer fler inlägg under dagen/kvällen) Andres är iväg på ärendet och sen ska vi äta mat, kolla på film och försöka få ALLA småttingarna att sova en stund. Det här lär ju bli en lång dag annars.
 
Vi har förberett för denna kväll här hemma. Jag har packat Olivias skötväska med allt hon kan behöva, samt hämtat extrakläder till dem allihopa. Astmamedicin måste jag också packa med.
 
Vi har funderat och funderat på vart vi ska fira nyår ikväll. Det har vart prat, men ingen verkar ha vetat hit eller dit.
Min familj skulle samlas hemma hos syrran dit hon även bjudit några vänner. Andres visste inte riktigt vem som skulle fira i Fittja hos hans föräldrar. Igår frågade Andres mig om vi ska åka till hans föräldrar ändå, helt okey för mig. Kanske blir lugnare så för min sida av familjen ;)
 
Dom träffar ju oss oftare och vill nog ha mer lugn och ro?
Andres sida av familjen tycker att det är kul att vi kommer.
Ibland känns det som att min familj har tröttnat på livet som 5 småttingar (och Puua) kan föra med sig. Dom vill nog ha lite mer lugn och ro ibland (<---förutom Puua), så ikväll får dom det. Från oss iaf :)
 
Andres har vart och köpt raketer som dom ska smälla ikväll. Jag antar att jag stannar inne och tittar ut genom fönstret med dem som inte vill/vågar gå ut.
Han har också förberett för kvällens middag med oxfilé. Våran stora godispåse ska med ikväll så får vi hjälp från stor kusinerna med att äta upp allt. :)
Kameran är på laddning, mamarazzi has some work to do ikväll! Moahaha...
 
Vad ska ni göra ikväll?
 
Jag kommer att blogga mer ikväll, men för er som inte tänker kika in här mer idag vill jag önska er:
ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!
 
Ni som ska skjuta raketer- var försiktiga.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för att du har förgyllt året med härliga blogginlägg. Bästa bloggen- jag är fast :-)
Gott Nytt År!

2013-12-31 @ 17:16:44
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback