Mommy dinner

God kväll!
Klockan är strax över nio och jag har precis kommit hem från en jätte mysig mamma-middag med mågra av mammorna från dagis.
Vi är ett gäng mammor därifrån som brukar samlas lite då och då och äta gott tillsammans och ha det mysigt.
Idag var inget undantag.

Kvällen hade Anna Maria fixat ihop till oss och vi träffades på Pizza Hut, åt både för rätt, pizza och efterrätt. Jag håller på och spricker just nu.

Vi pratade en massa och skrattade ännu mer.

När jag kom hem var tjejerna fortfarande vakna, dom väntade på att jag skulle lägga dom. Nicole klappade min mage "Oj oj oj mamma? Din mage har växt jäätte mycket!"
Jo tack, bara på dessa timmar som jag var borta, jag känner det... 😉Propp mätt som jag sa...

Tack tjejer för en riktigt mysig middag!❤❤❤ Ni är allihopa så härliga!



P.S Jag ser att jag har fått många kommentarer till inlägget nedan, men jag kunde inte ladda ner dem just nu står det? (<--- jag badar så jag bloggar med mobilen) Jag gör det via datorn imorgon, just nu är jag bara i matkoma...

Tack för att ni finns. Kram❤


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena- mamma till 3 trollungar, snart 4

Skönt att komma iväg själv ibland

2013-12-11 @ 22:44:02
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback