Mer om Julafton ♥ del 2

Ni anar inte hur glad jag var över att hittat ett sätt att förvandla mina RWA bilder till JPGE format!
Hittade något program som konverterade dem, så nu kan jag bjuda er på dem ändå!
 
Här kommer liute mer om julen (eller har ni redan tröttnat på julsnacket?)
Här kommer dem iaf, ni får stå ut! Smiley
 
Som jag skrivit tidigare så gick vi hem till min syster som bor på 2 minuters gångavstånd från oss vid 2-tiden för att fira jul med min sida av familjen.
 
Olivia med kusinen Felicia
 
Nicole busar med min kusin Mikaela
 
Storasyster och 9 månader yngre lillebror ♥ Vanessa & Danilo ♥
 
Fick muta dem att vara med på bild, haha...
Syrran håller på och dukar inför julmiddan...
 
Visst hade hon en smart idé med barnens bordsduk? På detta viset kunde vi hålla dem lite extra vid matbordet, och det ritades en massa!
 
Jag visste att kidsen skulle vara nyfikna på paketen som låg under granen, men Mummu var där och rotade först av alla! Smiley
 
Jätte lätt att få en bild på denna pojke som har så mycket spring i bena mest hela tiden...
Jonathan ♥
 
♥ Nicole...
 
♥ Vanessa
 
Olivia ♥
 
Kalle Anka visades på TV och vi samlade in alla barn. En efter en började dom smyga ut från rummet efter ett tag dock...
 
 
Emma (<--- min brorsdotter) & Danilo
 
Syrrans son Dewin och brorsans son Sebastian
 
Jag och min julaftonsmage.♥ Längtar efter dig lille Tuss!
 
Jag, Mamma & syster
 
Efter Kalle Anka och efter maten fick Felicia dela ut julklapparna som låg under granen. Där låg ett paket var till varje barn.
 
Fika!
 
Observera lilla damen där i mitten. Smiley Hon är med i gänget som en stor tjej.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Imponerande att ni kan ha tända ljus i barnhöjd på bordet med så många små barn. Skulle aldrig funka med vår yngsta, alldeles för nyfiken. Tack för en fin blogg, som alltid är kul och kika in på.

2013-12-29 @ 20:15:56
Postat av: Nesli

Hej Satu!
Hoppas att ni mår bra jätte bra blogg försöker läsa varje dag,ville bara fråga om du är intresserad av att sälja klänningarna barnen har på sig på bilderna vet att de är från Lindex men missade tyvärr dem och behöver nu två klänningar till mina flickor haha så hör gärna av dig om du har tankar på att sälja.
Med vänlig hälsning/Nesli

Svar: Vilka storlekar är du ute efter? :)
Me & My Baby Dolls

2014-03-02 @ 23:56:56
Postat av: Nesli

Hej! Jag tror 86-92 och 122-128 skulle passa :))

2014-03-03 @ 16:00:59
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback