Blandat om dagarna som gått

Snart står det nya året och knackar på, vi välkomnar in år 2014.
Jag tänkte tömma min bloggmapp på bilder som faktiskt tillhör år 2013. Innan jag bytte till denna nya dator så brände jag bilder till skivor som låg på den andra datorn, även där hade jag en bloggmapp som jag ville bjuda er på. Måste bara leta rätt på den skivan och överföra dem hit.
 
Här kommer ett gäng med bilder som låg i min bloggmapp just nu:
 
På annandagen gick vi hem till syrran igen för att äta julaftonens matrester. Lika gott!
Danilo & Jonathan fick ha på sig sina nya mössor som dom fick i julklapp. Coola mössor- man trycker på tofsarna så reser sig öronen upp, haha..
 
Bessa & Puua
 
Mummu & Nukke
 
Danilo satt också i Mummus famn och berättade för alla att han minsann är bara och endast Mummu & Annas älskling. Han är en riktig tjejtjusare den där Danilo. Jonathan är en tuffing, han har ingen lust att gosa och kramas.
Ni ser ju här på bilden, moster Karo fick ta upp honom för att pussa grabben med pistolen i högsta hugg...
 
Olivia ser väldigt fundersam ut... med smör kletat i hela ansiktet.
 
Jonathan leker med sitt nya slott...
 
"Minä rakastan sua Olivia" hörde jag Danilo säga när jag gick förbi Olivias rum.
Hade mobilen med mig så jag knäppte ett kort snabbt.
 
Nicole & Vanessa lägger pussel..
 
Jonathan med sin pappa...
Han är nog trött på allt oljud eftersom han stoppat pistolskott i öronen?
 
Sådär kan man ju också sitta!
 
Ibland undrar vi varför vi har en soffa över huvudtaget. Vi sitter jämt på golvet bredvid soffan. Haha..
 
Danilo...
 
Nukke (<---Nicoles smeknamn sen hon låg i magen- betyder docka på finska)
 
Virvelvinden Bessa Bus
 
Sötaste twinsen ♥
 
Tuffingen och morsgrisen Smiley
 
Tänk att identiska tvillingar kan ändå vara såå olika. För dom är verkligen olika personligheter. En är en riktig tuffing som tar för sig och den andre är en lugn och snäll morsgris.
Älskar er såå mycket!!! ♥♥
 
Många har frågat mig om hur det är att vara gravid med tvillingar, föda dem och hur det är att vara tvillingmamma. Jag lovar att jag ska svara på det i ett eget inlägg snart.
 
NU ska jag leta rätt på min gamla blogg-mapp!

Kommentarer
Postat av: lindisha6barnsmamma

så söta de är i sina mössor.

ett gott nytt år på er

2013-12-31 @ 15:53:16
URL: http://lindisha6barnsmamma.bloggplatsen.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback