♥ Allt är OK

Hej!
Fullt upp är bara förnamnet på vad det har varit idag.
Jag tänkte ta mig en varm kopp choklad och lägga mig på soffan, men jag måste ju skicka en liten livstecken från mig så att ni inte hinner bli oroliga!
 
Dagens ultraljud gick jätte bra, allt såg fint ut och vi har en FRISK liten bebis på bakning.
Hehee, märker ni att jag skriver bebis?
Jag tänkte avslöja kön för er imorgon nämligen.
 
Här kommer två bilder, visst är h*n fiiin? Smiley
 
 
Imorgon är det Lucia firande på Nicole & Vanessas avdelning och jag hann ta ut deras luciakläder och sånt först nu. Såklart funkar bara en av ljusen. Andres är bra på att fixa sånt så han har trixat och donat, men själva lyset på den ena är helt död, så han åkte för att köpa ett nytt precis. Samma visa varenda år.
Och jag har inte ens testat att de får på sig lucia linnet ovanpå overallerna/regnkläderna då det ska hållas utomhus...
Greate. Men det fixar sig alltid. I värsta fall får de ha på sig en av Andres vita t-shirts, går nog lika bra det.
Postitiv tänkande nu. ;)

Firandet är imorgon klockan 7:30 vilket betyder att alarmet kommer att få väcka oss och att Andres kommer att missa det. Smiley Förut har dem haft Lucia på eftermiddan och på så vis har han alltid kunnat vara med.
Barnen är alltid lediga på fredagar, men vi ska vara med på firandet imorgon iaf. Hade vart lockande att få sova istället, men dom har övat och ser så fram emot det här...
 
Imorgon har vi också en bakdag, det ska fixas och bakas inför Olivias 1-årskalas på lördag!
 
Vi hörs imorgon, nu kallar soffan!
 

Kommentarer
Postat av: Misse

Helt 100% på att det är en pojke. Så spännande. Hur ska man kunna sova inatt. Oavsett va det blir så är huvudsaken att allt såg bra ut. Spricker av nyfikenhet. :)

2013-12-12 @ 21:04:09
Postat av: Lisbeth

så bra babyen var frisk:-) det er det viktigste :-) spennende å få vite hva det er da:-) fin kveld til deg , syns du er veldig søt og flink <3 klem fra lisbeth i Norge

2013-12-12 @ 21:07:13
Postat av: Alexandra

Haha, nää. Här har ja kollat bloggen extra för att få veta könet :) Men så skönt att allt var bra med lillen!! Det är de viktigaste!

2013-12-12 @ 21:26:49
Postat av: Anna-Lena- mamma till 3 trollungar, snart 4

Har kikat in under em/ kvällen. Väntar med spänning på vad som bakas i din mage :-)

Vi har också firande 7.30 imorgon och fika korg ska fixas med. Jag har köpt nya tomte/ pepparkakskläder. Men har inte provat att de passar. Hihi är också ute i sista stund jämnt

2013-12-12 @ 21:33:23
URL: http://annalenanordmark.blogg.se
Postat av: Anonym

Sättet du skriver på får mig att tro att det är en flicka:p

2013-12-12 @ 21:42:50
Postat av: lindisha6barnsmamma

vi ska med ha lucia ute
tycker det är tråkigt när det skaha de ute.tycker det är mysigare inne och sen att man ska ha på kläderna ovan på ytter kläderna kommer ju inte se klokt ut.vi får iallafall hoppas ni får fint väder för här skulle det regna.

2013-12-12 @ 21:48:27
URL: http://lindisha6barnsmamma.bloggplatsen.se/
Postat av: Carina

Neeej var nyfiken jag blev nu. Skönt att allt såg bra ut iallafall. Men blev väldigt nyfiken.

2013-12-12 @ 21:59:26
Postat av: Ginger

Tror att det är en pojke ♡

Postat av: katja

Men visst är de en snopp där på bild 2?! :D grattis i massor!!

2013-12-13 @ 00:20:26
Postat av: Malin , mamma till medina & ajshe !:)

Jag tror det blir en pojke :)) ser ut som det på bilderna :)) läängtar så.efter avslöjandet :)) jage beräknad 26maj :) och vi har RUL drn 30e dec :)) såå vi längtar nåt så enormt efter att fåå se vårt tredje barn :))

2013-12-13 @ 00:34:07
Postat av: anna

Gud vad fina bilder ni fick! Är det inte en liten kille? ;)

2013-12-13 @ 07:09:41
URL: http://pinkmum.blogg.se
Postat av: Sandra

Oj så fin liten bebis =) så skönt att allt gick bra och att både du och h*n mår bra. Önskar er alla en trevlig luciadag.

2013-12-13 @ 07:55:11
URL: http://charmigavardagen.blogg.se
Postat av: Mia från skåneland

Åh va nyfiken jag är nu!
Tänkte på er hela dagen igår :-) Och jag känner inte ens er *skratt*

2013-12-13 @ 09:31:57
Postat av: Tyglina

Skönt att läsa att allt är bra:) Blev lite orolig när det inte kom nåt inlägg:)... Men nu är jag så glad;)

2013-12-13 @ 15:38:39
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback