1-årsdagen 19/12

Igår fyllde våran Snuttis 1 år.
Vi sjöng för henne på morgonen :) Våran lilla trollunge ♥
 
Puua kom förbi på en fika, vi åt bullar som jag tagit fram från frysen och så lektes det bara.
 
Olivia var i sjunde himlen när hon fick låna Puuas mobil och ville gärna inte dela den med sina bröder...
 
Bessa Bus
 
När Andres kom hem vid 17:30 så hade han med sig en tårta och blommor till Olivia.
Vi åt middag och avslutade med tårta och paket öppning.
 
Haha, alla ville hjälpa till att blåsa..
...Och att öppna hennes paket. Fick påminna dem några gånger att hon får försöka öppna själv...
 
Lite badkul på kvällen innan läggdags ♥
 
 
Jag älskar mina barn över allt annat, men igår räknade jag ner på timmarna tills det var dags att lägga dom.
Dom hade bråkat med varandra heeela dagen, gnällit, tjatat, tjaffsat, inget var bra.
Mitt tålamod testades till 100 flera gånger och jag var bara glad när det var läggdags för dem.
 
Jag somnade direkt efter jag hade lagt dom, fast jag hade tänkt att sitta och ta det lungt och vara lite social med min man... Så kan det gå ibland, men jag kunde bara inte hålla mig vaken :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Stort grattis till Olivia på hennes stora dag :)) kramar

2013-12-20 @ 13:40:34
URL: http://www.rebeccapettersson81.blogg.se
Postat av: nina

Gratulerer så mye med dagen til Olivia:)!!

2013-12-20 @ 14:00:24
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Postat av: Pernilla-mamma till Kevin, Jamie o en till i magen:)

Skönt att höra att de e fler som har en sån dag...idag va en sån dag för mig...de va bara tjafs o bråk...o spring i benen...etc.... o då hade vi ändå varit ute en stund i regnet då dom fick leka av sig;)
Haft 2 helt underbara dagar när barnen sovit till halv 8!!!!!!! o dom båda har varit såååå mysiga o gosiga...lekt fint...allt gått suuuper bra! ätit bra etc... men imorse skulle dom vakna 6!!!! kanske därför mina barn varit såhär?! ;)

2013-12-20 @ 20:43:12
URL: http://skruttungen.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Grattis söta Olivia! :)

2013-12-20 @ 22:15:31
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag tycker du har jättefina barn. Men en sak undrar jag eftersom flickorna har så långt och väldigt fint hår så undrar jag om du går till frisören med dom eller har de aldrig klippt sig ?? Svara gärna i ett inlägg ;) Kram

2013-12-21 @ 08:12:34
Postat av: Madeleine - Mamma till 3 i USA

Grattis i efterskott och gott nytt år :) Hoppas ni alla mår bra. kram

2014-01-01 @ 20:51:16
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback