ZZzzzz

Nu har kvällen kommit till vårat hem, det har jag bestämt.
Vi kom hem från bröllopet lite över tre på natten igår, då var det bara att sätta på barnen pyjamas och bums i sängs.
Själv somnade jag nog vid 4-tiden och gick upp ca.7:30. Summan av det hela? - ZZZZZZZZzzzzzz.Smiley
You get the picture. Smiley
 
Idag har vi vart och grillat hemma hos Mummu & Puua. Jag och Andres stod för matlagningen och det var såå gott. Till efterrätt fick vi Mummu egen gjorda äppelpaj.Smiley Senare gick Andres hem för att få sova ett tag så vi gick till lekparken där jag höll på att somna. Sen var det bara hem och bada och nu väntar jag på att klockan är så pass mycket att jag får natta barn. Olivia går här i sin lära-gå-stol och klagar, hon är supertrött men jag försöker hålla henne vaken en liiten liten stund till så att hon inte vaknar supertidigt imorgon.
 
Jag har sittit och överfört bilderna från bröllopet idag och datorn slocknade minst 8 gånger under tiden. Det var trotts allt ca. 900 bilder därifrån, så det tog sin lilla tid att gå igenom dem.
Jag gör inlägg om det imorgon, jag är alldeles för trött för att ta tag i det just nu, ögonen går ju i kors och jag ser dubbelt.
 
Här är några bilder från idag, Olivia sitter under bordet och letar efter något ätbart... hahaha
 
Efter maten fick alla sina godispåsar :)
 
Även Olivia  fick en klubba med cola smak, det är trots allt lördag!
 
Me & My Baby
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Greta

Dina byxor är supersnygga! Är dom gamla eller nya?

Svar: TACK!Dom är gamla, men jag har bara inte använt dem :/
Me & My Baby Dolls

2013-08-25 @ 15:43:36
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback