Sol, Bad & Glass- SOMMAR!

Idag var det otroligt fint sensommar värme, i lööööv it!
Efter att jag hämtat barnen på dagis så hämtade Vanessa sin cykel och vi knallade iväg till Mummu & Puua.
Mummu var inte hemma så då frågade Bessa Puua "Kan inte vi gå till kiosken nu Puua, nu när inte Mummu är hemma?" Haha... Och det gjorde dem. Puua köpte glass till hela gänget.
 
Barnen ville bada så jag rotade fram den lilla poolen och fyllde med vatten. Den stora har lagts undan nu inför vintern.
Där satt dom och åt glass och jag kunde inte sluta tänka på att det här kanske var sista badandet där ute för i år...?
Känns som att hösten är mer och mer på ingång nu, snart är den här på allvar. Då kommer återigen barnen långärmade till användning, dem har knappt använt dem alls i sommar. Vilket jag absolut inte klagar över, ni vet ju att jag är en sommar-och-sol-dyrkare!
 
Just chillin in the pool...
 
Brorsan med barnen Emma & Sebastian kom också förbi, samt Patrik och Dewin, senare även Karo & Anna.
Pratade lite om fredagens get-togethering då min moster Kirsi (barnen kallar henne för Ville-täti...(???!) ) samt min kusin Jonne och hans nyblivna fru Nita kommer från Finland.
 
Mummu & Nicole
 
Emma & en nybadad Snuttis
 
Åh nej nu kommer mosteri och ska pussa och klämma och gosa.
 
Danilo hittade sin kärlek, Anna. (han är fortfarande helt lost i sin morbrors fru)
 
Puua & Olivia
 
Jag sa ju att Jonathan var en muskelknutte!
 
Me & my mama :)
 
Och så övningscyklade vi igen... Danilo kan cykla ett tag helt själv-tills han inser att han faktiskt åker själv, då styr han raka vägen in i buskarna, stolpen, träden, ja... rakt på nånting förutom just där han ska åka.
 
 

Kommentarer
Postat av: lovelifeasamuslim.blogg.se

Du är så sjuuukt sjukt vacker!!! Helt sinnessjuuukt!

2013-08-27 @ 20:49:48
URL: http://lovelifeasamuslim.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback